مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. شهريور 1391 - 15:18   |   کد مطلب: 2267
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اقدام دشمنان عليه جمهوري اسلامي نشان موفقيت ما بوده است.
اگر تمام غربي ها هم روابطشان را قطع كنند شكستشان از اجلاس عدم تعهد جبران نمي شود

به گزارش صدای دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در جشنواره مالك اشتر در سالن 5 آذر گفت: در اوج دوران زورآزمايي استكبار با ايران اسلامي و برخلاف تطميع و تهديد استكبار، اجتماع عظيم و با ابهت جنبش عدم تعهد با حضور تمامي دولت هاي عضو برگزار گرديد.

سردار نقدي به ايستادن تمام قد سران كشورها حين ورود و خروج امام خامنه اي مدّ ظله العالي اشاره كرده و تصريح كرد: در حالي كه هيچ فردي در هيچ يك از اجلاس هاي بين المللي همچون نشست سازمان ملل به سران استكبار توجهي نمي كند، تمامي رهبران دنيا بدون رعايت ضوابط و مقررات ديپلماتيك، تمام قد مقابل رهبر عزيزمان ايستادند.

ايشان با اشاره به تقدير سران كشورها از بيانات مقام معظم ولايت بيان كرد: استكبار جهاني و دولت هاي غربي در پي شكست سنگين شان و درهم و فرو ريختن هيمنه سياسي آنها با برگزاري جلسات متعدد و توطئه هاي گوناگون در پي جبران اين شكست مي باشند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اگر تمامي كشورهاي غربي هم روابطشان را با ايران اسلامي قطع كنند شكست بزرگشان از برگزاري با شكوه اجلاس جنبش عدم تعهد جبران نمي شود.

وي توطئه ها و طراحي هاي شوم استكبار را خاطر نشان كرده و افزود: مستعمره كانادا كه حاكمش را پيرزن انگليسي عزل و نصب مي كند، سال هاي طولاني است كه ارتباطي با ايران نداشته است.

سردار نقدي تاثير قطع رابطه با اين كشورها را مثبت ارزيابي كرده و ادامه داد: اقدام دشمنان عليه جمهوري اسلامي نشان موفقيت ما بوده و مستضعفين عالم و مردم دنيا را به ما نزديك تر مي نمايد.

ايشان همچنين اقدام اخير را موجب شناخت بهتر ايران اسلامي در افكار عمومي دانسته و بيان كرد: هر چه آنها عليه جمهوري اسلامي شعار دهند ملت ها به خاطر انتقام از استكبار به سوي ما آمده و جذب كشورمان مي گردند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين تقويت جايگاه رهبري را در سراسر جهان و ازدياد عشق ملت ها به كشور ما را از ديگر آثار نقشه هاي آمريكا و غرب خوانده و افزود: اين غرب است كه به ما نيازمند بوده و ما به آنها نياز نداريم و امروز ايران اسلامي بدون اتكا به غرب، مقتدرتر و پيشرفته تر از هر روز است.

وي رييس جمهور و سران آمريكا را منفورترين دانسته و گفت: برخلاف محبوبيت دولتمردان كشورمان، هر كشوري كه پاي رييس جمهور و نماينده آمريكا به آن مي رسد مردم با تعطيلي كسب و كار خويش با لنگه كفش و پرتاب گوجه و تخم مرغ به استقبال آنها مي روند.

سردار نقدي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفدهم شهريور بيان كرد: عظمت، اقتدار و پيروزي مان را مديون خون امام و شهيدان هستيم كه بركت ايثار و مجاهدت هاي آنان تمام تلاش ها و توطئه هاي دشمن را خنثي نموده است.

ايشان در بخش ديگري از سخنراني خويش كه به مناسبت تقدير از مسئولان و فرماندهان موفق تر بسيج برگزار شده بود گفت: ميليون ها بسيجي در سراسر كشور در حوزه هاي مختلف علمي، فرهنگي، اجتماعي، دفاعي، خدمت رساني، ورزشي و... فعاليت مي نمايند كه عشق و شور و ايمان راسخ آنان به شهيدان موجب پيروزي ما گرديده است.

وي با قدرداني از مردم مرزي روستاهاي كردستان در استقبال از ايشان عنوان نمود: اردوي جهادي دانشجويان در روستاها موجب شادي و خوشحالي روستائيان گرديده و حضور صدها هزار بسيجي در عرصه سازندگي و حضور مقتدرانه بسيجيان در رزمايش هاي گوناگون بيشتر از حد انتظار مي باشد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در بخش پاياني صحبت هايشان گفت: 33 سال است كه شجاعانه در مقابل استكبار ايستاده ايم و همگان بدانند اگر صد سال ديگر هم توطئه هاي دشمن ادامه يابد ما هيچگاه ولي خود را تنها نخواهيم گذاشت.

گفتني است در اين جشنواره از مسئولان و فرماندهان موفق تر بسيج در پايگاه ها، حوزه ها، نواحي، معاونت ها و اقشار تخصصي بسيج توسط سردار نقدي، سردار فضلي و حجت الاسلام تويسركاني -مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين- تقدير به عمل آمد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار