مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. مهر 1396 - 20:54   |   کد مطلب: 22676
برنامه «۱۸۰ درجه» این هفته با موضوع مدارس غیردولتی و کمک آن‌ها به عدالت آموزشی روی آنتن می‌رود و سیدیحیی یثربی و فریدالدین حداد عادل مهمان برنامه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ این هفته ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه ۱۴ مهرماه با موضوع «آیا مدارس غیر دولتی به عدالت آموزشی کمک می‌کنند؟» از شبکه افق پخش می شود.

این برنامه با حضور سیدیحیی یثربی استاد دانشگاه و فریدالدین حداد عادل مدیر دبیرستان پسرانه فرهنگ روی آنتن شبکه افق می رود.

در هر قسمت از برنامه «۱۸۰ درجه» با توجه به موضوع یک هیات همراه در برنامه حضور دارد که به تناسب بحث، نظر ۲ مهمان برنامه را مورد سوال قرار می دهند و یا مخالفت و موافقت خود را با آنها اعلام می کنند که در این برنامه محمدصادق جهان بزرگی دبیر و کارشناس آموزشی، محمدعلی افشار دبیر و کارشناس آموزشی، مهدی خاکی فیروز فعال رسانه‌ای و محمدصادق دهنادی فعال آموزشی ۱۸۰ درجه را همراهی می کنند.

این برنامه به صورت یک مجله با آیتم‌هایی جدید تولید می‌شود که به فراخور موضوعات متغیر است. این بخش‌ها شامل اسکایپ بین المللی، مستند ویژه، آیتم نوستالژی و یک آیتم طنز در تاکسی با حضور امید مهدی نژاد خواهد بود که یک یا چند مورد از آنها در هر برنامه پخش خواهد شد.
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار