مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. مهر 1396 - 21:06   |   کد مطلب: 22679
سرپرست معاونت فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه اردوهای مختلطی که در آن حریم رعایت نمی‌شود مورد تائید هیچ‌کس نیست، گفت: روابط سالم دختر و پسر بر اساس الگویی که در دانشگاه‌ها وجود دارد و رعایت می‌شود، می‌تواند الگوی مناسبی برای جامعه باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، حسین میرزایی سرپرست معاونت فرهنگی وزارت علوم در نشست با جمعی از فعالان دانشجویی با انتقاد از اینکه حداکثر حدود 25 درصد دانشجویان از فعالیت‌های ما استقبال می‌کنند، تاکید کرد: نباید تفرق داشته باشیم، در عین حال فعالیت‌های فرهنگی ما باید مقوم و مکمل همدیگر باشند.

وی با تاکید بر لزوم عبور از فرعیات به اصول بنیادین اشاره کرد و افزود: منافع ملی جزء اصول همه است، ساختار و انسجام حاکمیتی کشور مبتنی بر رهبری و همچنین اعتقادات دینی ما، جز اصول ماست.

میرزایی ادامه داد: تا می‌توانید به صورت ایجابی با هم کار کنید، گفت‌وگو و مذاکره را زیاد انجام دهید و فرصت‌های مغتنم را جدی بگیرید.

میرزایی با بیان اینکه اردوهای مختلطی که در آن حدود و حریم رعایت نمی‌شود مورد تایید هیچ‌کس نیست، گفت: روابط سالم دختر و پسر بر اساس الگویی که در دانشگاه‌های ما وجود دارد و رعایت می‌شود، می‌تواند الگوی مناسبی برای جامعه باشد.

وی گفت: محیط علمی یک محیط فرهیخته است و در آنجا الزاماتی وجود دارد که ابتذال در آن راه ندارد. دانشگاه ما اگر از جامعه فاضل‌تر، فاخرتر، دینی‌تر و انقلابی‌تر نباشد کمتر نیست، اعتکافهای دانشجویی در دانشگاه‌ها از همه جامعه ما بیشتر وجود دارد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با ذکر این نکته که اجتماع فعالان فرهنگی رحمت است، گفت: هر مجموعه دانشجویی که مجوز قانونی دارد جمع شدن آنها عین قانون است.

میرزایی همچنین با بیان اینکه تشکل‌های سیاسی نباید به بیرون دانشگاه وابستگی داشته باشند، تاکید کرد: بقیه مجموعه‌های قانونی دانشجویی مانند کانون‌ها می توانند از حمایت‌های بیرون دانشگاه استفاده کنند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار