مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. مهر 1396 - 14:32   |   کد مطلب: 22703
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان:
عده‌ای بدنبال تحریف ارکان انقلاب و تأیید مواضع آمریکا هستند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: عده‌ای دنبال تحریف عناصر و ارکان انقلاب و تأیید مواضع آمریکا هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه ی همدان گفت : دشمن در جبهه ی باطل همیشه از حربه های نا جوانمردانه استفاده میکند ، الان شما ببینید آمریکا پنج سال است که داعش را به راه انداخته و همه جوره آن را حمایت میکند ، و رئیس جمهور آمریکا ایران را حامی تروریست می داند؛ باید به این جمله ی رهبر معظم انقلاب توجه شود که فرمودند : جای شهید و جلاد عوض نشود.

وی ادامه داد :  ما می بینیم که تعدادی از روزنامه چی ها به کسانی که فتنه ی ۸۸ را به پا کردند و مجلس عزاداری امام حسین(ع) را بهم زدند و آشوب راه انداختند لقب خداجو را می دهند ، این ها آب به آسیاب دشمن می ریزند و میخواهند جای شهید و جلاد را عوض کنند.

 

 آیت‌الله محمدی گفت : جنایتی که آل سعود در یمن انجام داده ، باعث شده نام آل سعود در فهرست سیاه سازمان ملل برود. اینها در یمن کودک کشی میکنند و خود را مدافع حقوق بشر می دانند.

وی همه‌پرسی کردستان عراق را نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و با بیان اینکه بارزانی فریب حرف دشمن را خورده است، گفت: باید از عاشورا درس گرفت و تحت تاثیر تحریف دشمن قرار نگرفت. وی بابیان اینکه در این شرایط هر کسی اطلاعات کافی نداشته باشد باخته است.

 

آیت الله محمدی بیان کرد : دومین سالگرد سردار شهید حسین همدانی در پیش است که ایشان را حبیب سپاه نامیدند و ایشان همچون حبیب بن مظاهر که در راه امام حسین(ع) شجاعانه مبارزه کرد ، در راه حضرت زینب(س) مبارزه کرد و با عزت شهید شد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار