مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. مهر 1396 - 22:06   |   کد مطلب: 22723
در شب صعود تیم شرق اروپا، انگلیس بازی تشریفاتی را هم به سود خودش خاتمه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری تسنیم، دور پایانی مرحله گروهی انتخابی جا‌م‌جهانی 2018 در قاره اروپا با صعود لهستان به جام‌جهانی و برتری تیم ملی انگلیس در بازی تشریفاتی شروع شد.

در بازی گروه پنجم، لهستان با برتری 4 بر 2 خانگی مقابل مونته‌نگرو جواز صعود به جام‌جهانی را به دست آورد. مازیسنکی در دقیقه 6، گروسکی در دقیقه 16، لواندوفسکی در دقیقه 85 و استویکوویچ (بازیکن حریف) در دقیقه 87 برای لهستان و موگوسا در دقیقه 78 و توماسویچ در دقیقه 83 برای مونته‌نگرو گل زدند.

در دیگر بازی‌های این گروه،قزاقستان و ارمنستان به تساوی یک بریک دست یافتند و دانمارک مقابل رومانی به همین نتیجه رضایت داد.

به این ترتیب در جدول، لهستان 25 امتیازی به عنوان صدرنشین به جام‌جهانی صعود کرد و دانمارک 20 امتیازی به عنوان تیم دوم شانس صعود به پلی‌آف را دارد.

در گروه ششم، انگلیس از پیش صعود کرده با گل دقیقه 27 هری کین از روی نقطه پنالتی در خانه لیتوانی یک بر صفر پیروز شد.اسلواکی با برتری 3 بر صفر مقابل مالت عنوان دوم گروه و شانس بازی در پلی‌آف را به دست آورد. در دیگر بازی هم اسلواکی در خانه مقابل اسکاتلند به تساوی 2 بر 2 رضایت داد.

در جدول گروه ششم، پس از انگلیس 26 امتیازی، اسلواکی 18 امتیازی رده دوم را به دست آورد.

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار