مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. مهر 1396 - 22:40   |   کد مطلب: 22729
معاون دانشجویی دانشگاه تهران از به‌سازی و بازسازی درمانگاه مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه تهران با هزینه یک و نیم میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در مراسم افتتاح پروژه‌های بازسازی، به سازی و نوسازی کوی دانشگاه که عصر امروز برگزار شد، گفت: برای ارتقای خدمات رفاهی دانشگاه تهران در نیمه راه هستیم و امیدواریم بتوانیم توازن لازم را در رشد خدمات علمی در دانشگاه تهران ایجاد کنیم و میزبان خوبی برای دانشجویان نخبه کشور باشیم.

وی افزود: بودجه‌ای که امسال برای خدمات رفاهی دانشگاه تهران در نظر گرفته شده ده درصد افزایش داشت، اما به دلیل تورم‌های به وجود آمده این بودجه برابر با بودجه سال ۹۰ است به همین دلیل ما نمی‌توانیم بسیاری از نیاز‌ها را پاسخ دهیم.

وی با اشاره به اقدامات خوب صندوق رفاه در دو سال گذشته گفت: صندوق رفاه با اقدامات موثری که داشته سقف وام‌ها را افزایش داده وام دکتری اضافه شده و ۲۰ میلیارد تومان برای اعطای وام به دانشجویان دانشگاه تهران پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: ۲۶ طرح بهمن ماه سال گذشته با حضور وزیر علوم وقت افتتاح شد در سال جاری نیز اقدامات بیشتری را در خصوص مدیریت سبز خوابگاه‌ها در دانشگاه تهران خواهیم داشت.

وی همچنین از تجهیز درمانگاه این مجتمع خوابگاهی خبر داد و گفت: با هزینه یک و نیم میلیارد تومان در سال جاری این درمانگاه به سازی و بازسازی شده و امیدواریم بتوانیم در این ترم راه اندازی کنیم. همچنین عمده رستوران‌های دانشگاه تهران صنعتی شده و دو سه رستوران باقیمانده نیز در سال جاری از حالت سنتی به صنعتی تغییر وضعیت خواهند داد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار