مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. مهر 1396 - 13:58   |   کد مطلب: 22747
مسئول معاونت جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی گفت: همزمان با برپایی راهپیمایی باشکوه اربعین ۷۰۰ نفر از دانشجویان جهادگر به عنوان خادم به زائرین خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صادق مفرد، مسئول جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به شکل گیری کمیته جهادی اربعین گفت: پس از تجربه موفق سال گذشته و حضور ۷۰۰ جهادگر به عنوان خادم در راهپیمایی اربعین سال گذشته، امسال نیز فعالیت‌های ویژه‌ای توسط جهادگران در برپایی راهپمایی باشکوه اربعین اتفاق خواهد افتاد.
وی گفت: در نجف و در صحن حضرت زهرا (س)، موکبی برای پنج هزار دانشجو و در کربلا، مجتمع بزرگی با ظرفیتی بیش از ۶ هزار دانشجو تجهیز می‌شود، که مسئولین گروه‌های جهادی چند استان با همراهی قرارگاه نور، تجهیز این فضای بزرگ را به عهده دارند.
مفرد بیان کرد: جهادگران غیر از برپایی موکب، در بخشی از امانتداری حرمین و خادمی حرم امیرالمومنین (ع) نیز فعالیت خواهند داشت. تجهیز مدارس نجف و کربلا برای اسکان زوار اربعین و راه اندازی ایستگاه پزشکی در چند نقطه، از دیگر فعالیت‌های کمیته جهادی اربعین خواهد بود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار