مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. مهر 1396 - 13:52   |   کد مطلب: 22777
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مجمع مهر ماه نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، پس از شروع سال تحصیلی جدید، از فردا در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،محمدامین مهدی‌پور دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: پس از شروع سال تحصیلی جدید مجمع مهر ماه نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان 20 و 21 مهر ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در طی برگزاری این مجامع، تمامی دفاتر 70 گانه جامعه اسلامی دانشجویان، از سراسر ایران گرد هم جمع شده و به گفت‌و‌گو و تبادل نظر در مورد آخرین تحولات علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور پرداخته و آخرین تحلیل‌های خود را، در فضایی علمی و تخصصی، در رابطه با فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جنبش دانشجویی کشور مطرح می‌کنند.

مهدی‌پور تاکید کرد: دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی در این مجمع، گزارش عملکرد خود در دانشگاه‌های سراسر کشور را به نمایندگان دفاتر دیگر ارائه می‌دهند و در مورد تجربیاتی که از دانشگاه‌های خود کسب کرده‌اند با یکدیگر به گفت‌وگو می‌نشینند.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: جدای از دستور جلسه ثابت این مجامع با توجه به آخرین تغییر و تحولات فرهنگی و سیاسی در سطوح کشوری و بین المللی، موضوعاتی تخصصی، ویژه آن مجمع، انتخاب می‌شود و با حضور اساتید و کارشناسان برجسته، این مسائل، مورد تحلیل و بررسی کارشناسان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در ضمن در مجمع نمایندگان مهر ماه این اتحادیه، انتخابات هیئت عالی نظارت، کمیسیون تشکیلات و هیئت رئیسه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می‌شود و کاندیداهای ثبت‌نامی در کنار فرآیند مجمع با بحث و گفت‌وگوی درون تشکیلاتی، برای جلب آراء دفاتر کشوری، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مهدی‌پور تصریح کرد: در حاشیه مجمع نمایندگان این اتحادیه دانشجویی، با توجه به اقتضائات زمانی، نمایشگاه‌های فرهنگی مختلف یا اکران‌های اختصاصی از ارزشمندترین آثار سینمایی و هنری کشور نیز، برپا می‌شود.

وی گفت: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با برگزاری مجمع ماهیانه نمایندگان، در سطح دفاتر سراسر کشور خود، در نظر دارد مجموعه‌ای کامل و مختصر، از تاثیر گذارترین محتویات مورد نیاز دانشجویان فعال، در عرصه جنبش دانشجویی کشور را فراهم آورد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار