مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. مهر 1396 - 13:16   |   کد مطلب: 22793
پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه با واگذاری کارها به مردم فساد کمتر می‌شود و پرونده‌های قوه‌قضائیه نیز کاهش می‌یابد، گفت: تمرکز ثروت و قدرت در بدنه دولت دزد و جاسوس درست می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام پناهیان در جمع اعضای شورای عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به اینکه اگر تمام مسئولیت ها به دولت واگذار شود جوانان بیکار و فساد می شوند، گفت:  تمرکز ثروت و قدرت دزد و جاسوس درست می کند و آن وقت قوه قضائیه هم خود را تکه تکه کند نمی تواند به این پرونده ها رسیدگی کند. 
وی با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص بی اعتمادی به آمریکا امروز به واقعیت پیوسته است، افزود: آمریکا برای آبروداری هم که شده بر روی عهد خود نمی ماند.
وی با اشاره به اینکه مردم به رهبر معظم انقلاب اعتماد دارند، و در نظرسنجی هایی که دشمنان ما انجام داده اند این اعتماد ثابت شده است اظهار کرد: رهبر انقلاب تمام راهبردها و پیشنهادهایی را که مطرح کرده اند درست از آب درآمده است. 
پناهیان خاطرنشان کرد: زمانی چپ ها در روزنامه های خود می نوشتند که امام رفت مبارزه با استکبار هم رفت سوال این است که الان آنها کجا هستند آنها همان هایی هستند که امروز دنبال رابطه با آمریکا هستند.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: گاهی گرایش هایی خلاف نظر رهبر انقلاب در بین مردم و خواص به وجود امده که بعد مشخص شده که رهبری دقیق گفته است  مثلا معظم له مسئله بی اعتمادی به آمریکا را دقیق مطرح کردند و امروز شاهدیم که آمریکا برای آبروداری هم روی عهد خود نمی ماند.
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار