مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. مهر 1396 - 15:09   |   کد مطلب: 22796
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
دفاع از دین و ولایت از رسالت های دانشجویان است
یکی از رسالت ها این است که در فضای دانشگاه از دین و ولایت دفاع کنیم ، البته باید قدرت دفاع هم داشته باشیم تا کار را خراب نکنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در جمع تعدادی از  دانشجویان دانشگاه آزاد همدان گفت : کرسی های آزاد اندیشی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و متاسفانه در دانشگاه ها مورد غفلت واقع شده است.

 

 

وی بیان کرد: یکی از رسالت ها این است که در فضای دانشگاه از دین و ولایت دفاع کنیم ، البته باید قدرت دفاع هم داشته باشیم تا کار را خراب نکنیم.

حجت‌الاسلام گنجعلی افزود: ما خودمان را مسئول می دانیم ، اما احساس مسئولیت در ما کم است ، رهبر معظم انقلاب میگوین ، من اگر رهبر جامعه نبودم ، مسئولیت فضای مجازی را بر عهده میگرفتم ، این از اهمیت این موضوع حکایت میکند ، لذا به این موضوع باید توجه ویژه ای نمود.

وی بیان کرد: در بحث آتش به اختیار ما در سه بخش می توانیم عمل کنیم که شامل راهبرد و تاکتیک و عملیات می شود ؛
در بحث راهبرد باید هدف ،  درست شناسایی بشود ، هدف درستی که در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی است به دیگران شناسانده بشود.
در بحث تاکتیکی ، گاهی هدف مشخص است ، اما بخشی از مجموعه ی نظام برای رسیدن به هدف به بیراهه میروند ، باید این مجموعه هارا توجیه کرد و راه درست را انتخاب کرد.
در بحث عملیاتی باید گفت که گاهی میبینیم که نه هدف درست شناسایی شده و نه مسیر درست است که باید به صورت عملیاتی وارد شد ، حال ممکن است این عمل ما با هزینه ی زیادی برای ما همراه باشد .

 

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) ادامه داد : مهم ترین بخش تاریخ ما دوره ی دفاع مقدس است ، که مملو از زیبایی ها و نیکی ها و مردانگی ها و نامردی هاست ، حال ما از همین موضوع میتوانیم بهترین استفاده را بکنیم ، در زمان دفاع مقدس درجه و رتبه ای مطرح نبود ، مدیریت بسیجی وار بود ، اگر وارد چادری میشدیم فرق فرمانده و بسیجی معلوم نبود ، فرمانده اگر میدید که گروهان یک پتو دارند ، برای خودش دو پتو نمیگرفت.
اگر ما وضعیت گذشته را الگوی خود قرار دهیم خیلی از مشکلات ما حل خواهد شد و می توانیم با روحیه ی اشرافی گری و جاه طلبی مبارزه کنیم.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار