مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. مهر 1396 - 22:54   |   کد مطلب: 22803
با حضور ۶ داور و متخصص فن بیان، برگزیدگان مسابقه سخنرانی تریبون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، مرحله نهایی مسابقه سخنرانی «تریبون» ظهر‌ روز گذشته- چهارشنبه ۱۹ مهر- در تالار مولانا دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.
برگزیدگان مسابقه سخنرانی تریبون معرفی شدند
مرحله پایانی مسابقه سخنرانی تریبون با شرکت ۱۲شرکت کننده راه یافته به فینال این رویداد در‌ دانشگاه صنعتی امیرکبیر اجرا شد.

برگزیدگان بخش های دانشجویی به ترتیب آقای مظاهر مرجانی، خانم ها الهام میرشاه و فرشته ایران نژاد مقام اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

خانم ها ساغر دهقان ، مریم آریامنش و آقای امیرمحمد پیرحیاتی به ترتیب مقام اول تا سوم این دوره از مسابقات را در بخش دانش موزی کسب کردند.

هریک از این شرکت کنندگان فرصت داشتند تا در ۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه به تبیین و تشریح مطلب مورد نظر خود روی سن بپردازند.

گفتنی است: این مسابقه از ابتدای ‌سال جاری با شرکت بیش از ۱۰۰۰ علاقه مند به حوزه صدا طی سه مرحله برگزار شد. در مرحله اول ویدئوی سخنرانی همه شرکت کنندگان توسط داوران بررسی و نقاط ضعف و قوت آن ها اعلام شد.

در ادامه با برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه، شرکت کنندگان در رقابت دومی شرکت کرده و تعداد ۱۲ دانشجو و ۵ دانش آموز به مرحله نهایی رقابت راه یافتند.

پیام بهرام پور، فرزانه میرمعصومیان، سمیرا ذاکرانی، جمال قمری، یحیی علوی و علیرضا سخنوران داوری سخنرانی ها را برعهده داشتند

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار