مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. مهر 1396 - 14:35   |   کد مطلب: 22815
علی روزبهانی، مسئول هیأت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا :
با برجام یا بی برجام به راه و آرمان خود ادامه می‌دهیم
مسئول هیأت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا و عضو شورای عالی قرارگاه دانشجویی شهید همدانی در گفتگو با صدای دانشجو با اشاره به یاوه گویی های شب گذشته رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا گفت : مسئولین آمریکا باید بدانند ملت ایران هرگاه با اتحاد خود اراده انجام کاری را داشته باشد، هیچ قدرتی در دنیا توانایی مقابله با این ملت بزرگ را نخواهد داشت و با برجام و بی برجام به راه و آرمان خود ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،  علی روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار صدای دانشجو گفت : شب گذشته در حالی شاهد سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در مورد ایران بودیم که این اراجیف، جز مشتی اتهام های واهی و ادعاهای هوچیگرانه محتوای منطقیِ قابل پاسخ دهی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: این مهمل بافی ها در مورد ملت متمدن ایران،و استفاده از واژه مجعولی بجای "خلیج فارس" و پشت نمودن به عقلانیت در مناسبات جهانی، از جانب فردی که بجای اشتغالات سیاسی، تمام عمر خودش را در اداره کردن امورات کاباره و کلوپ های شبانه و ملک و املاک خود سپری نموده اصلا عجیب نیست و چه نیک، روزبروز بیشتر عیار فرهنگ تهی از اخلاق سردمداران ایالات متحده برای جهانیان عیان میگردد.

عضو شورای قرارگاه دانشجویی شهید همدانی یادآور شد: اکنون مشخص شد دلواپسیِ کسانی که 4 سال، بخاطر انتقادات از برجام توسط برخی جریانات سیاسی مسخره میشدند صحیح و مطابق با تدبیر و اندیشه بود یا خوش خیالی و امید برخی به آمریکا و تضمین سردمدارانش!؟ آقای روحانی نیز ، ای کاش کمی زودتر به این نتایج میرسیدند و در ایامی سپاه و برنامه دفاعی کشور را مورد حمله قرار نمیدادند که اکنون مجبور شوند سخنان پیشین خود را در مورد سپاه و برنامه موشکی نقض کنند.

روزبهانی گفت: اما در  مجموع سخنان رئیس جمهور محترم کشورمان در پاسخ به یاوه سرایی های ترامپ جای تقدیر و تشکر دارد امیدواریم این مواضع عزتمندانه و اخلاق مدارانه از جانب ایشان مستدام باشد. مسئولین آمریکا باید بدانند ملت ایران هرگاه با اتحاد خود اراده انجام کاری را داشته باشد، هیچ قدرتی در دنیا توانایی مقابله با این ملت بزرگ را نخواهد داشت و با برجام و بی برجام به راه و آرمان خود ادامه می‌دهد.

مسئول هیأت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در بیان کرد:  اینجاست که نگاه نافذ  و بصیرت رهبری معظم انقلاب اسلامی برای همگان آشکار شد. چه نیک است افرادی که از رفتار های آمریکا علیه ایران، تنها تغییر نام خلیج‌فارسش را میبینند و به آن واکنش نشان میدهند،  کمی کلی نگر بوده و تذکر و توصیه های بزرگان را مبنی بر اعتماد نکردن و امید نبستن به غرب، مورد توجه بیشتری قرار دهند.

روزبهانی در پایان عنوان کرد : اکنون دیگر به روشنی مشخص شد که برجام، بی فرجام بود و بجای اینکه از  آن برای مردم دستاورد قابل توجهی حاصل شود مدام باید برای حفظش تلاش بشود!لازم است مسئولین کشور نیز با درگیری بر سر برجام همچنان وقت و انرژی مردم و کشور را نگیرند و با توان و قدرت بیشتر، به دغدغه های اصلی و اساسی ملت عزتمند  و یکپارچه ایران بپردازند.

انتهای پیام/ ت

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار