مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. مهر 1396 - 20:04   |   کد مطلب: 22822
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی در گفتگو با صدای دانشجو با اشاره به صحبت های ترامپ رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا گفت : فکر میکنم دولت محترم وهمفکران ایشان باید این عبرت را برای همیشه گرفته باشند که هر شخصی با ادبیات متفاوت در راس ساختار استکباری رژیم ایالت متحده قرار بگیرد عداوت آنها علیه انقلاب اسلامی متوقف نخواهد شد.

هاشمی در گفت‌وگو با صدای دانشجو ، بیان داشت: آمریکای ها بویژه ترامپ باید بدانند که به خیال خودشان، تهدیدها، هرگز ملت بزرگ ایران را مرعوب نخواهد کرد،بلکه خود عاملی برای وحدت بیش از پیش این ملت خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: هر گونه اقدام احتمالی آمریکا درقبال برجام باید با پاسخ هوشمندانه و درعین حال مقتدرانه همراه باشد و با خروج آمریکا از برجام غیر قابل اطمینان بودن و دروغگو بودن این کشور برای جهانیان  اثبات خواهد شد و روند منزوی شدن آمریکا در جامعه بین الملل سرعت بیشتری خواهد گرفت.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی یادآور شد: کار بردن واژه مجعول در مورد خلیج فارس از دهان  کسانی که با شکل گیری چند صد ساله نسبت به فرهنگ وتمدن عظیم چند هزار ساله مردم ایران زبان احترام به دنیا را بلد نبوده بیش از این انتظار نیست.

هاشمی گفت: هجمه های آمریکا،اسرائیل و متحدان منطقه یشان علیه سپاه پاسداران خود نشان از  محبوبیت وحقانیت این نهاد مردمی و مردم دوست هست.

وی ادامه داد: فکر میکنم دولت محترم  وهمفکران ایشان باید این عبرت را برای همیشه گرفته باشند که هر شخصی با ادبیات متفاوت در راس ساختار استکباری رژیم ایالت متحده قرار بگیرد عداوت آنها علیه انقلاب اسلامی متوقف نخواهد شد.همان که  رهبر معظم انقلاب بارها در سخنانشان تأکید کردند که مشکل آمریکا با ما  تنها بر سر مسئله هسته ای نیست آنها با اصل نظام مشکل دارند. البته در این باب هرچند با تجربه دیر هنگام اما از مواضع ضد استکباری رئیس جمهور محترم علیه امریکاقدردانی میکنم واین نکته را باز گو میکنم که دلواپسی صادقانه و خیر خواهانه دلواپسان برجام برای این بود که با شناخت ماهیت آمریکا چنین روزی را پیش بینی میکردند.

هاشمی در پایان بیان کرد : در پایان این درس برای دولتمردان ضروری است که نگاه خود را از توسعه وپیشرفت برونگرا به توسعه بر اساس ظرفیت ها و استعداد های داخلی تغییر دهند و اقتصاد مقاومتی را که رهبری انقلاب مدظله العالی بر آن تأکید مؤکد دارند را تنها نسخه ضربه ناپذیر  برای اداره کشوربدانند که البته لازمه آن این هست که اعتماد به نفس ملی خود را بالا ببرند.

 پایان خبر / ت

دیدگاه شما

آخرین اخبار