مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. مهر 1396 - 20:17   |   کد مطلب: 22836
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها نتوانستند طرح های خود در منطقه را با هزینه های میلیاردی اجرا کرده و به پیش ببرند و وقتی تصویر شکست خود را با پیروزی هایی که با اقتدار سپاه به وقوع پیوست مقایسه می کنند نتیجه اش همان ارائه صحبت های حماقت گونه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،  به نقل از آوای نطنز؛ نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به صحبت های رئیس جمهور آمریکا در مورد جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: موفقیت و پیشرفت های اخیر جبهه مقاومت و به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و عراق، آمریکایی ها را آشفته کرده و باعث شده تا ترامپ این صحبت های بی پایه و اساس را ارائه کند.

مرتضی صفاری نطنزی افزود: اجرای موفقیت آمیز نقشه های جبهه مقاومت در جنگ با داعش و در مقابل شکست طرح های آمریکایی ها در منطقه باعث آشفتگی و عصبانیت ترامپ شده است و تمام دنیا می داند که رئیس جمهور آمریکا باعث انزوای این کشور در دنیا خواهد شد.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی ها نتوانستند طرح های خود در منطقه را با هزینه های میلیاردی اجرا کرده و به پیش ببرند و وقتی تصویر شکست خود را با پیروزی هایی که با اقتدار سپاه به وقوع پیوست مقایسه می کنند نتیجه اش همان ارائه صحبت های حماقت گونه می شود.

وی تاکید کرد: نابودی داعش و ایجاد امنیت دوباره در بخش‌ های وسیعی از خاک عراق و سوریه به علت تلاش‌ های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است و مردم ایران اسلامی و همه مسلمانان آزادی‌ خواه منطقه، سپاه پاسداران را از خودشان می‌دانند.

نماینده مردم نطنز خاطر نشان کرد: سست عنصری و بی اراده بودن رئیس جمهور آمریکا آن جا مشخص و واضح شد که وی با تاثیر پذیری از دلارهای سعودی در اقدامی سخیف، غیر قانونی و نامتعارف خلیج همیشه فارس را خلیج عربی نامید.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار