مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. مهر 1396 - 9:55   |   کد مطلب: 22844
به همت بسیج دانشجویی صورت میگیرد:
اکران ویلایی ها در دانشگاه بوعلی سینا
فیلم سینمایی تحسین شده ویلایی ها با موضع زندگی همسران فرماندهان دفاع مقدس در دانشگاه بوعلی سینا اکران خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم پایه دانشگاه بوعلی سینا فیلم سینمایی ویلایی ها در این دانشگاه اکران میشود.

ویلایی ها سه شنبه 25مهرماه از ساعت12:15 درسالن سینما دانشگاه بوعلی سینا نمایش داده خواهد شد.

بسیج دانشجویی اعلام کرده که تماشای این فیلم سینمایی رایگان خواهد بود و تمامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا میتوانند در این اکران حضور داشته باشند.

گفتنی است ویلایی‌ها فیلمی درباره زندگی همسران فرماندهان جنگ است که در سال های 62 و 63 روایت می شود، موضوعی که تاکنون سینمای ایران کمتر به آن پرداخته است.

فیلم ویلایی ها به کارگردانی منیر قیدی کارگردان زن سینما می باشد که اولین اثر سینمایی وی محسوب میشود و برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

تمام صحنه های فیلم در جنوب کشور (اندیمشک) تصویربرداری شده است. “ویلایی ها” خانه های سازمانی در این شهر است که محل زندگی فرماندهان جنگ بوده که کماکان وجود خارجی دارد. فیلمنامه این فیلم را منیر قیدی خود به نگارش درآورده است.

پیشتر در دانشگاه بوعلی سینا نیز فیلم های مطرح سینمای ایران مثل شیار143، بادیگارد، یتیم خانه ایران، ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، سیانور و نفس اکران شده بود و همواره با استقبال دانشجویان روبرو بوده است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار