مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. مهر 1396 - 10:02   |   کد مطلب: 22845
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان ضمن محکوم نمودن سخنان بی منطق و تکراری رئیس جمهور آمریکا، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه ی آزادی خواهان جهان اعلام می نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان همدان در واکنش نسبت به سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکادر بیانیه ای نوشت:

اظهارات اخیر دونالد ترامپ، گستاخی های این رئیس جمهور یاوه گو و بی منطق آمریکا در تشدید سیاست های کورکورانه و خصمانه ی ضد ایرانی، بار دیگر پیکر خباثت آلود و چهره ی حیله گرانه ی این شیطان بزرگ را نزد ملت انقلابی و آزادی خواه ایران آشکار نمود.
دولت مستکبر آمریکا در حالی جمهوری اسلامی را عامل بی ثباتی در منطقه معرفی می کند و جبهه مقاومت را تروریست خطاب می کند که خود به وجود آوردنده و حامی گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه و اقصی نقاط دنیا می باشد.
جهان امروز در آتش جنگ های سیاسی و فتنه هایی می سوزد که هیزم آن را آمریکا فراهم کرده است. آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض قوانین بین المللی، عدم تعهد خود به توافق هسته ای را بار ها در عمل و با تصویب تحریم های ظالمانه بر علیه جمهوری اسلامی ایران نشان داده است.
با توجه به اقدامات خصمانه ی این شیطان بزرگ علیه دولت و ملت ایران، غیر قابل اعتماد نمودن این دولت مستکبر و حیله گر را بر تمام مردم جهان آشکار نموده است.
همچنین تحریف مغرضانه نام تاریخی خلیج فارس و استفاده کرده از عناوین جعلی توسط رئیس جمهور آمریکا بیش از آنکه خدشه ای بر تاریخ، فرهنگ و تمدن این ملت انقلابی وارد سازد اوج نادانی و حماقت گوینده اش را نشان می دهد.
جمهوری اسلامی ایران با مدد از حضرت حق و عنایات حضرت ولی عصر (عج) وهدایت رهبر معظم انقلاب، حضرت  آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) و پاسداری رزمندگان مجاهد خود، سایه ی شوم گروه های تروریستی را از منطقه ریشه کن خواهد کرد.
اقتدار و توانمند سازی نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را  در همه عرصه ها، بر اساس مبانی اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب ادامه خواهیم داد. و هیچ جریانی حق اتهام زنی و یاوه گویی به این نیروهای انقلاب و مجاهد ان سرافراز را ندارد.
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان ضمن محکوم نمودن سخنان بی منطق و تکراری رئیس جمهور آمریکا، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه ی آزادی خواهان جهان اعلام می نماید.
                                                                                                               
 وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان همدان

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار