مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. شهريور 1391 - 20:12   |   کد مطلب: 2286
با هزینه‌های سنگین صورت می گیرد؛
تبلیغات فراتر از حد یک روزنامه اصلاح‌طلب در پایتخت
یک روزنامه تازه تاسیس حامی اصلاح طلبان تبلیغات بسیار گسترده ای را در سطح شهر آغاز کرده بطوری برخی معتقدند که این حد تبلیغات برای فروش یک روزنامه و جذب مخاطب فراتر رفته است.
تبلیغات فراتر از حد یک روزنامه اصلاح‌طلب در پایتخت

به گزارش صدای دانشجو به نقل از جهان، روزنامه مغرب که از اواخر مرداد امسال منتشر شده، گفته می شود ادامه همان روزنامه فرهنگ آشتی است. در این میان شنیده شده که بسیاری از خبرنگاران و کارکنان روزنامه اصلاح طلب فرهنگ آشتی به این رسانه نقل مکان کرده اند.

این روزنامه از مدتها قبل تبلیغات فروش خود را آغاز کرده است و این تبلیغات به حدی گسترده است که برخی ناظران معتقدند این حد تبلیغ، برای فروش یک روزنامه فراتر رفته است.

دست اندرکاران این روزنامه بیلبوردهای بزرگ رنگی تهیه کرده و آنها را در مبادی ورودی و خروجی تهران، اتوبانها، آزاد راهها، بزرگراهها و خیابانهای تهران نصب کرده اند بطوری که اگر فردی بخواهد مسیری در تهران عبور کند حداقل چندین بیلبورد بزرگ این روزنامه را در مسیر خود مشاهده می کند.

با توجه به اینکه اکثر روزنامه ها بخصوص روزنامه های تازه تاسیس با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کنند، سوال این است که اولا حامیان مالی این روزنامه چه کسانی هستند و ثانیا چه اهدافی از این حجم تبلیغات دارند؟.

دیدگاه شما

آخرین اخبار