مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. مهر 1396 - 23:20   |   کد مطلب: 22869
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در موضوع برجام، تنها مانده و بقیه کشورها مانند روسیه، چین، آلمان و فرانسه به ایران پیوسته اند و این را باید مراقبت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از زرین خبر، جهانبخش محبی نیا در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور میاندوآب با تحلیلی از وضعیت سیاسی جهان، اظهار کرد: مشکلات خاورمیانه به عنوان منطقه ای که در برخی کشورها نگاه ناسیونالیستی در اوج است، در حال تبدیل شدن به مشکلات جهانی است.

وی افزود: اگر بنده در یک کنفرانس بین المللی صحبت می کردم حتما می گفتم که ضعف رهبریت در خاورمیانه و چه بسا جهان، سبب این بدبختی شده و دنیا را به آشفتگی برده است.

محبی نیا با اشاره به اینکه جهانی سازی و جهانی شدن متولد نشده کنار رفت، گفت: اکنون دوره آشفتگی است و هر آن احتمال یک جنگ بین المللی بوده و هر جا که کشوری اشغال می شود باید احتمال جنگ را داد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دهم، تصریح کرد: باید در نشست های اقتصاد حهانی از ضعف اقتصادی و از نبود عدالت اقتصادی و فاصله وحشتناک طبقاتی صحبت کرد و این را گفت که در درآمد سرانه کشورها، فاصله بسیار است و این امر نباید سبب غرور  و افتخار کشورها شود.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس به موضوع برجام نیز اشاره ای کرد و گفت: آمریکا تنها مانده و بقیه کشورها مانند روسیه، چین، آلمان و فرانسه به ایران پیوسته اند و این را باید مراقبت کنیم.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار