مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. مهر 1396 - 18:43   |   کد مطلب: 22880
سرلشگر صفوی تروریستی نامیدن سپاه را اشتباه اساسی رئیس جمهوری آمریکا دانست و گفت:به رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد می کنم قدرت سپاه را از نظامیان خودش در عراق، سوریه و خلیج فارس سئوال کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از  تبریز بیدار ، سرلشکر یحیی رحیم صفوی روز چهارشنبه در آئین اختتامیه نخستین جشنواره فضای مجازی اظهار داشت: سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا بار دیگر ثابت کرد که اوبینش راهبردی نسبت به مسائل جهانی به خصوص منطقه غرب آسیا ندارد. 

وی اضافه کرد: آمریکائی ها تحولات ایران و منطقه را درک نمی کنند و به نوعی دچار عقب افتادگی ذهنی هستند؛ آنها شکست های مداوم از ایران خورده اند و ما نیز نباید هیچگاه از توطئه آمریکائی ها و عوامل آنها همچون صهیونیست ها غافل شویم.

 

فرمانده سابق سپاه پاسداران گفت: هم اکنون نسل دوم و سوم فرزندان دلیر ایران در جبهه مقاومت اسلامی به دفاع استراتژیک ایران عمق بخشیده و ناقوس نابودی رژیم صهیونیستی جنایتکار را به صدا در آورده اند.

 

وی افزود: استمرار دفاع از بلاد اسلامی و روحیه جهادی و شهادت طلبی در میدان دفاع از عتبات عالیات در عراق و دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها توسط  شهدای مدافع حرم و سرکوب تروریسم تکفیری و شکست ائتلاف آمریکا و صهیونیستها و بر خی از کشورهای منطقه در سوریه و عراق ثابت کرد که جوانان ما در مسیر رشد و تکامل معنوی ، عقلانی و بالندگی آرمانهای انقلاب اسلامی  و ملت بزرگ ایران تا رسیدن به  امنیت پایدار در منطقه و تمدن نوین اسلامی ایران هستند .

 

وی اضافه کرد: امتی که رهبری متقی ، خردمند و شجاع و جوانانی آماده فداکاری در راه ارزشها  دارد در برابر هیچ  قدرتی شکست نخواهد خورد و  این خون شهیدان است که راه  کربلا را برای مراسم اربعین حسینی باز کرده  و ان شاء الله  خون شهداء مدافع حرم  راه قدس را بر مسلمانان  باز خواهد کرد و جمله عرفانی و راهبردی حضرت امام (ره)  که فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد را به حول و قوه الهی تحقق خواهد بخشید.

 

صفوی  با تاکید بر لزوم ترویج علوم و معارف دفاع مقدس در فضای مجازی گفت: علوم و معارف دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت، مفاهیمی عارفانه، عالمانه و هوشمندانه برخاسته از جهان بینی قرآنی و اسلام ناب محمدی است و ما و شما دانشگاهیان رسالت خودمان بدانیم که این تفکر برتر و مفهوم عمیق را در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و رسانه های بر خط و رسانه های تصویری ترویج دهیم.
سرلشکر صفوی تاکید کرد: اگر بتوانیم فرهنگ و معارف دفاع مقدس و سیره عملی شهدای عالیمقام خودمان را با استفاده از شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای ارتباطی نهادینه سازی کنیم، آن وقت فضای مجازی مهمترین رکن مقابله با دشمن خواهد بود.

سرلشکر صفوی در در تشریح مسائل جاری منطقه گفت: به فضل خدا و با تسلط دولت، ارتش و نیروهای حشد الشعبی عراق بر منطقه نفتی کرکوک توطئه تجزیه عراق با شکست مواجه خواهد شد.

وی گفت: عوامل جاه طلب وابسته به آمریکا و صهیونیسم در شمال عراق که به دنبال نمایش قهرمانی بودند، به این نتیجه خواهند رسید که ملت، دولت و کشور یکپارچه عراق قابل تفکیک و تجزیه شدن نیست و ایران هم تجزیه کشورهای اسلامی منطقه را بر نمی تابد.

 

مشاور عالی نظامی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا باید بداند دوران زورگویی و عربده کشی از موضع یک ابر قدرت سال ها پیش به پایان رسیده و قدرت جهنمی آمریکا رو به افول و فرسایش است.

 

وی تروریستی نامیدن سپاه را اشتباه دیگر رئیس جمهوری آمریکا دانست و گفت:به رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد می کنم قدرت سپاه را از نظامیان خودش در عراق، سوریه و خلیج فارس سئوال کند.رئیس جمهوری آمریکا باید بداند که پیوستگی ملت با سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اساس اقتدار نیروهای مسلح ایران و سپاه پاسداران یکی از ارکان قدرت دفاعی و ملی ایران است.

 

صفوی در پایان تصریح کرد: آمریکائیها باید بدانند  قدرت موشکی و مسائل منطقه همچون سوریه و عراق که به امنیت ملی ایران و امنیت منطقه مربوط می شود قابل معامله نیستند  و آمریکائیها هستند که مجبور به عقب نشینی هم در مواضع سیاسی و هم تحریم های ظالمانه علیه ایران خواهند شد و پس از سخنان  ابلهانه اخیر ، مقابله با آمریکا تبدیل به گفتمان ملی  در ایران شده  است و قوای سه گانه و نیروهای مسلح و ملت هوشمند ، صبور و شجاع ایران با هدایت قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی ، حضرت امام خامنه ای برای هر گونه شرائطی خود را آماده کرده اند  و به حول و قوه الهی ملت ایران پیروز این صحنه خواهد شد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار