مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. آبان 1396 - 23:24   |   کد مطلب: 23031
غرفه دانا از صبح امروز میزبان مهمانان مختلف در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بود. حجت الاسلام زائری، مرتضی طلایی، نوروزی شهردار اصفهان، صالح آبادی رئیس بانک توسعه تعاون، پروانه سلحشوری نماینده مجلس و شاپور محمدی رئیس سازمان بورس از مهمانان این غرفه بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛ درهای مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برای حضور عموم علاقه‌مندان به رسانه‌ها در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز یکشنبه برای سومین روز گشوده شد.

سومین روز از نمایشگاه مطبوعات در حالی به صورت رسمی آغاز به کار کرد که وزرای ارشاد و فناوری ارتباطات از غرفه های مختلف بازدید کردند.

غرفه دانا نیز از صبح امروز میزبان مهمانان مختلف در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بود. حجت الاسلام زائری، مرتضی طلایی، نوروزی شهردار اصفهان، صالح آبادی رئیس بانک توسعه تعاون، پروانه سلحشوری نماینده مجلس، ابطحی عضو کمیسیون آموزش، حسن ریوندی کمدین طنز کشورمان و شاپور محمدی رئیس سازمان بورس از مهمانان این غرفه بودند.

غرفه پایگاه اطلاع رسانی راه دانا در راهرو 17 و غرفه شماره 321 فعالیت خود را آغاز کرده و پذیرای مهمان ها در نمایشگاه مطبوعات است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار