مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. آبان 1396 - 14:10   |   کد مطلب: 23084
آیین‌نامه تاسیس و فعالیت انجمن‌ها و اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی که توسط سرپرست سابق وزارت علوم به امضاء رسیده بود به دانشگاه‌ها ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آیین نامه تاسیس و فعالیت انجمن‌ها و اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی که توسط سرپرست سابق وزارت علوم به امضاء رسیده بود به دانشگاه‌ها ابلاغ شد.

بنابراین گزارشU به منظور حمایت، تقویت و ترویج فرهنگ و اخلاق علمی در دانشگاه‌های کشور، تقویت روحیه و بنیه علمی دانشجویان مستعد و توانمند و فراهم آوردن مینه‌های مناسب برای فعالیت‌های جمعی علمی، همچنین بهره‌مندی از توانمندی و خلاقیت دانشجویان در تحقق توسعه علمی و نهضت تولید علم و جنبش نرم‌افزاری؛ انجمن‌های علمی دانشجویی و اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی حوزه‌های مختلف دانش باحمایت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی و پژوهشی کشور طبق مفاد این آئین‌نامه تشکیل می‌شوند و به فعالیت می‌پردازند.

لازم به ذکر است، این آئین نامه از زمان ابلاغ به دانشگاه‌ها لازم الاجراست و جایگزین آئین نامه انجمن های علمی دانشجویی مصوب 18 آذر 87 خواهد شد.

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار