مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. آبان 1396 - 10:53   |   کد مطلب: 23106
نماینده مردم تویسرکان درمجلس شورای اسلامی،گرامیداشت 13آبان راجلوه ای ازتداوم استکبار ستیزی دانست و گفت:اعمال تحریم ها ومکّاری های استکبار،تأثیری براراده ملت ایران و سست شدن آرمان های انقلابی آنها نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع، 13آبان در تقویم کشورما یادآوربرگی از تاریخ استکبارستیزی و هوشیاری جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است،هوشیاری که با عملکرد به موقع وبه جای مردم وبه ویژه قشرجوان و نوجوان رقم خورد و بار دیگر مهر تأییدی بر آرمان های نظام و انقلاب اسلامی زد.

 

این مناسبت بهانه ای شد تا به سراغ یکی از نمایندگان استان همدان رفته و از وی در خصوص یادآوری و گرامیداشت چنین مناسبت هایی و لزوم استکبارستیزی در انقلاب اسلامی جویا شویم:

 

محمدمهدی مفتح در گقتگو با خبرنگار نافع، با تاکید براینکه استکبارستیزی جزو ماهیت انقلاب اسلامی است اظهار کرد: آنچه در سیزده آبان اتفاق افتاده تلألوء آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی در باور جوانان و نوجوانان این مرز و بوم بوده است.

 

استکبارستیزی در انقلاب ما یک اصل است

وی درادامه تصریح کرد: استکبارستیزی درانقلاب ما یک اصل است و موضوعی نیست که تنها مختص سالهای اول انقلاب بوده باشد چراکه ماهیت شکل گیری انقلاب ما براساس اصولی همانند؛استکبارستیزی، دفاع از مظلومین ومستضعفین، نفی ظلم و استعمار شکل گرفته است.

 

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری بارها و بارها بر لزوم مداومت بر آرمان هایی از قبیل استکبارستیزی و مبارزه با ظلم در مسیر اهداف انقلاب تأکید داشته و دارند و این همان راهنما و الگوی ما از ابتدای راه بوده و در ادامه نیز مبنای عملکرد ما همین الگو و راهنمایی های معظمٌ له که مبتنی بر اهداف اولیه انقلاب است خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه آمریکا همچون سال های اولیه انقلاب بر اهداف مستکبرانه و سودجویانه خود پابرجاست عنوان کرد: دلیلی ندارد با وجود دشمنی های مداوم آمریکا ما دست از آرمان های آزدایخواهانه خود بکشیم و در برابر سودجویی و استعمارگری آمریکا در برهه ها و مقاطع مختلف سر فرود آوریم.

 

برجام سند دیگری بر دشمنی و عناد آمریکا شد/ انتظار معجزه از برجام نداشته و نداریم

مفتح تصویب تحریم هایی با عنوان "مادر تحریم" و بد عهدی آمریکا در برجام را نمونه ای دیگر از روحیه دشمنی استکبار بزرگ برشمرد و افزود: قطعا ما انتظار معجزه از برجام نداشته و نداریم زیرا همه اتّکای ما باید بر نیرو و توان داخلی باشد اما برجام سند دیگری بر دشمنی و عناد آمریکا شد تا ما مستحکم تر از قبل بر مواضع انقلابی خود پابرجا باشیم.

 

مفتح بیان کرد: درچنین شرایطی دروهله نخست وظیفه ما حفظ اتحاد وانسجام ملی در داخل کشور است و بعد در سایه این اتحاد وانسجام باید به طی کردن مسیرانقلاب بر مبنای همان اهداف و آرمان های اولیه با اتکّا به ظرفیت های داخلی بیاندیشیم.

 

وی تأکید کرد: اعمال تحریم ها ومکّاری های استکبار،تأثیری بر اراده ملت ایران وسست شدن آرمان های انقلابی آنها نخواهد داشت چراکه ماهیت این انقلاب مردمی و استکبارستیزی بوده و هست.

 

وی در نهایت با بیان اینکه استکبارستیزی در کشور ما همواره مداوم و درجریان است و هرگز کنار گذاشته نخواهد شد گفت: راهپیمایی و گرامیداشت مناسبت هایی از قبیل مناسبت سیزده آبان، جلوه ای از تداوم استکبارستیزی و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) است.

 

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین اخبار