مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. ارديبهشت 1397 - 14:56   |   کد مطلب: 23203
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری اظهارداشت: طرح سوال از رئیس جمهور به قوت خود در مجلس مانده است و نمایندگان پیگیر این موضوع از معاونین رئیس جمهور هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، علی وقف چی، نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری اظهار داشت: طرح سوال از رئیس جمهور به قوت خود در مجلس باقی است و نمایندگان پیگیر این موضوع از معاونین رئیس جمهور هستند.

 

وی ادامه داد: سوالاتی که در خصوص موسسات مالی و اعتباری مطرح شده باید طی یک هفته Hینده با حضور معاونین رئیس جمهور در مجلس پاسخ داده شوند که این امر تا کنون اتفاق نیفتاده و هنوز معاونین رئیس جمهور در مجلس حضور پیدا نکرده اند.

 

نماینده مردم زنجان در مجلس بیان داشت: از معاونین رئیس جمهور برای پاسخگویی در این باره دعوت شده است تا در مجلس حضور پیدا کنند و مدت یک هفته وقت دارند تا در مجلس حاضر شوند ولی تا به امروز هیچ کدام از آنها در مجلس برای پاسخگویی حاضر نشده اند.

 

وقف چی گفت: نمایندگان مجلس منتظر هستند تا رئیس جمهور معاونین خود را برای پاسخگویی به مجلس ارسال کند ولی هنوز این امر صورت نگرفته است.

 

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار