به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 2. مهر 1397 - 14:47   |   کد مطلب: 23261
عضو کمیسیون عمران مجلس ضمن محکوم کردن حمله کوردلانه به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز با بیان اینکه این حملات و حرکات کور هیچ تاثیری در عظمت و انگیزه ملت ایران ندارد، گفت: این حملات وحشیانه برای ملت ایران تازگی و ترس ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،حسین هاشمی تختی، عضو کمیسیون عمران مجلس  در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن محکوم کردن حمله کوردلانه به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز با بیان اینکه این حملات و حرکات کور هیچ تاثیری در عظمت و انگیزه ملت ایران ندارد، اظهار کرد: این حملات وحشیانه برای ملت ایران تازگی و ترس ندارد.

نماینده شهرستان های بندرعباس، قشم، خمیر، حاجی آباد و ابوموسی بیان کرد: ملت ایران همواره بزرگترین قربانی ترور و تروریسم بوده چرا که این ملت عزم خود را برای استقلال و اقتدار واقعی جزم کرده و بدخواهان از این مسئله خشمگین هستند و بر همین منظور هر جا که فرصت پیدا کنند به صورت اقدامات کوردلانه وارد می شوند.

هاشمی تختی با بیان اینکه این حرکات بزدلانه راه به جایی نمی برد، افزود: تیراندازی بی هدف به سمت مردم و خیابان ها نشانی جز خواری و زلالت دشمنان ندارد که این خصلت بی بنیه ها و حقیران است.

وی با اشاره به اینکه امنیت ایران اسلامی در میان خاورمیانه متلاطم و نا امن، حاصل تسلط و اقتدار نیروهای امنیتی انتظامی و سایر ارگان های تامین کننده امنیت است، افزود: تحقیقات بیشتر نشان خواهد داد، حمله کنندگان به مراسم رژه اهواز اجیر شده چه کسانی بوده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار