مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. مهر 1397 - 19:27   |   کد مطلب: 23284
رئیس دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه توفیقات شهدا اطاعت از ولی فقیه می باشد، گفت: امروز دانش آموزان عازم بازدید از رزمگاه های رزمندگان اسلام هستند که با این عمل حج بصیرتی را بجا می آورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار علی فضلی شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای آبروی کوچه و افتخار محله با اشاره به اینکه چه زیبا عنوان یادواره شماست، اظهار داشت: محله کریمانه ای دارید محله ای که شهدای آن در دوران دفاع مقدس مجاهدت های بسیاری را داشته اند.

وی ادامه داد: امروز هم نیمی از جوانان توسط شهدا، حیات پیامبر گونه امام خمینی(ره) در آن دوران را با این ابتکار و هنر نشان می دهند.

رئیس دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه این یادواره ها فرهنگ شهدا و شهادت را آموزش می دهد، گفت:امام خمینی(ره) انقلاب را به سه پایه قرآن، مردم و عترت  تقسیم کرده اند.

وی بیان داشت: این روز ها با برپایی این مراسم ها که برای پاسداری از خون شهدا می باشد نمی گذارد کشور و جامعه از مسیر انقلاب دور شود.

سردار فضلی با اشاره به اینکه شهدا برای رضای خدا در جبهه گام برداشتند که همین موضوع باعث ماندگاری آنها شد، ابراز داشت: امروز فرهنگ شهدا و انقلاب به جبهه های مقاومت هم صادر شده است و برای مردم یمن، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین الگو شده است.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات فکه 280تانک نابود شد و بیش از 4هزار نفر از افراد دشمن کشته و زخمی شدند و البته در این عملیات حدود 100 نفر از همرزمان شهید و بیش از 200 نفر مجروح در راه انقلاب و اسلام شدند.

رئیس دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه توفیقات شهدا اطاعت از ولی فقیه می باشد، گفت:امروز دانش آموزان عازم بازدید رزمگاه های رزمندگان اسلام هستند.

وی عنوان داشت: امروز دانش آموزان با حضور در راهیان نور حج بصیرتی را بجا می آورند، الگوی ما در راهیان نور شهید عباس بابایی است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه هر کس در معامله با خدا صادق باشد الگویی خواهند شد، افزود: امام خمینی(ره) در یکی از سخنرانی های خود می فرمودند که هرشب به دشمن هجمه کنید و به دشمن امان ندهید.

وی اضافه کرد: این جمله دشمن فقط برای آن زمان نبوده است بلکه یک راهبرد تاریخی برای تمام زمان ها بوده است که باید رعایت شود.

سردار فضلی با اشاره به اینکه امروز حج بصیرتی فراهم شده تا این حج را بجا بیاوریم، ابراز داشت:امروز در روزهای اربعین حسینی قرار داریم و همه برای نوکری زائران امام حسین(ع) از یکدیگر سبقت می گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار