مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. آبان 1397 - 17:26   |   کد مطلب: 23309
رئیس اتحادیه خواروبارفروش همدان با بیان اینکه هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد، گفت: بازار روند خودترمیمی را پیدا کرده و خود را تنظیم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،رضا به‌زارع با بیان اینکه شرایط بازار آرام است، اظهار کرد: در حال حاضر رکود حاکم است و باعث می‌شود برخی از کسبه که از قدرت و پشتوانه لازم برخوردار نیستند از مدار بازار خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کسبه قادر به پرداخت اجاره خود نخواهند بود، افزود: برخی تا مایحتاج مورد نیاز خود را خریداری کرده‌اند و احتکار به خانه‌ها انتقال‌یافته است، بنابراین تا مدتی به بازار مراجعه نمی‌کنند.

رئیس اتحادیه خواروبارفروش همدان با اشاره به اینکه بازار به یک رکود فرو خواهد رفت، تصریح کرد: چون در آغاز گرانی هستیم و  فاصله ارزش ریال تا ارز باید جبران شود، دچار رکود تورمی می‌شویم.

وی با بیان اینکه این شکاف در یک فرآیند یک‌ساله جبران می‌شود، ادامه داد: شغل خواروبار از حساسیت خاصی برخوردار است که باید مسؤولان با حساسیت ویژه با آن برخورد کنند و بازرسی‌های حساب‌شده از این صنف به عمل‌ آورند.

به‌زارع با اشاره به اینکه کسبه به‌ اندازه کافی با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند، خاطرنشان کرد: بازار روند خودترمیمی را پیداکرده و خود را تنظیم می‌کند بنابراین از مسؤولان درخواست داریم با احتیاط بیشتری با این صنف برخورد کنند.

وی با بیان اینکه با یک اقدام حساب‌نشده ممکن است سرمایه‌ها از بازار به سمت مجراهایی دیگر سوق یابد، گفت: سرمایه سیال و ترسوست و در صورت فشار نامناسب ممکن است به بازارهای کمتر نظارت‌پذیر وارد شود.

رئیس اتحادیه خواروبارفروش همدان با اشاره به اینکه هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد، اظهار کرد: کالاهای اساسی ارز دولتی دریافت می‌کنند و مشکلی در این حوزه وجود ندارد؛ ضمن اینکه قیمت‌ها نیز مناسب است.

فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار