مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. آبان 1397 - 17:44   |   کد مطلب: 23321
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از جمع‌آوری 30 معتاد متجاهر در نتیجه اجراي طرح پاکسازي سطح شهر از معتادان متجاهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،هادي قزوينه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجراي طرح پاکسازي در سطح شهر همدان، اظهار کرد: پليس مبارزه با مواد مخدر استان، با توجه به وجود معتادان متجاهر در اطراف ميدان امام خميني (ره) ، اقدام به اجراي طرح پاکسازي و دستگيري خرده‌فروشان مواد مخدر کرده است.

وی در ادامه گفت: پس از هماهنگي با دانشگاه علوم پزشکي 30 نفر از معتادان متجاهر را جمع‌آوري و پس از غربالگري به مرکز ماده 15و 16 ارجاع دادند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بیان کرد: پليس مبارزه با مواد مخدر استان در چارچوب اهداف و برنامه‌هاي ابلاغي سال 97 فرمانده انتظامي استان با برنامه‌ريزي و طرح‌ريزي اطلاعاتي و عملياتي علاوه بر برخورد با باندها و شبکه‌هاي قاچاق مواد مخدر و روانگردان‌ها و تشديد مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر کرد.

وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدام به جمع‌آوري معتادان متجاهر و ساماندهي اماکن خصوصي و دولتي مخروبه و بلاتکليف که به محل‌هاي تجمع خرده‌فروشان و معتادان تبديل شده را داشته است، افزود: تلاش برای پيشگيري از اعتياد با استفاده از حداکثر ظرفيت‌هاي درون سازماني و برون سازماني اقدامات لازم را به عمل آورده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار