مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. آبان 1397 - 17:11   |   کد مطلب: 23335
افتتاحیه چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) با حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در همدان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،استان همدان با توجه به ظرفیت‌های بسیار در حوزه‌های مختلف تاریخی و طبیعی در سال 2018 میزبان دو رویداد مهم شد که انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی اولین رویداد و برگزاری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) رویداد دیگر است.

برگزاری این دو رویداد به معرفی هرچه بیشتر همدان در سطح کشور، منطقه و حتی جهان کمک قابل توجهی خواهد داشت؛ البته فراهم کردن زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا از دیگر اقداما مهم در این خصوص بوده است.

استان همدان طی دو روز میزبان 80 عضو وابسته سازمان جهانی گردشگری از 30 کشور است که این امر نشان از اهمیت این رویداد و عرفی هرچه بهتر استان همدان در دنیا دار.

«زوراب پولولیکاشویلی» دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از جمله شخصیت‌های مهم حاضر در چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) هستند.

افتتاحیه چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) پیش از ظهر امروز با حضور پیش از ظهر امروز با حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استاندار همدان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران  دستگاه‌های استان در سالن جلسات استانداری همدان آغاز شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار