مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. آذر 1397 - 19:49   |   کد مطلب: 23383
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش همدان گفت: به منظور اطلاع‌رسانی دقیق به مردم در خصوص تعطیلی مدارس طی روزهای برفی و سرما، سامانه تلفنی گویا در استان همدان فعال شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،محمد سهرابی با بیان اینکه به منظور اطلاع‌رسانی دقیق به مردم در خصوص تعطیلی مدارس طی روزهای برفی و سرما، سامانه تلفنی گویا در استان همدان فعال شده است، گفت: والدین و دانش آموزان استان می‌توانند با تماس با تلفن گویای اعلام تعطیلی مدارس به شماره 38888 در روزهای برفی و سرما از تعطیلی مدارس استان با خبر شوند.

وی اظهار داشت: شهروندان محترم و هم استانی‌های عزیز از طریق این سامانه می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را دریافت کنند.

سهرابی تاکید کرد: برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی اخبار نادرستی در خصوص تعطیلی مدارس اعلام می‌کنند؛ از شهروندان می خواهیم برای اطلاع از تعطیلی مدارس فقط به اطلاعیه‌های روابط عمومی آموزش و پرورش توجه کنند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش همدان عنوان کرد: اطلاعیه‌های تعطیلی مدارس از طریق صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و نشریات معتبر استان، پایگاه اینترنتی آموزش و پرورش و تلفن گویای مذکور اعلام می‌شود.

سهرابی گفت: همچنین تعطیلی مدارس از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان همدان و کانال آموزش و پرورش استان در پیام‌رسان سروش به نشانی hmdedunews@ اطلاع‌رسانی می‌شود.

ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار