مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. آذر 1397 - 19:46   |   کد مطلب: 23384
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: در اکثر بقاع متبرکه شاخص استان فردا مراسم جشن میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،حجت‌الاسلام محمد کاروند از برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه استان به مناسبت ولادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) سخن گفت و اظهارکرد: در اکثر بقاع متبرکه شاخص استان فردا مراسم جشن میلاد این دو بزرگوار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جشن میلاد و محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از منتخبان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در کبودراهنگ، گفت: این مراسم فردا ساعت 20 در آستان امامزاده ذوالفقار(ع) کبودراهنگ با سخنرانی امام جمعه شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان به برگزاری مراسم میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مسجد امام خمینی(ره) شهرک فرهنگیان شهرستان بهار اشاره کرد و افزود: این مراسم از نماز مغرب و عشاء با حضور ماموستا هاشمی از روحانیون اهل سنت شهرستان قروه(کردستان) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جشن هفته وحدت در امامزاده احمد(ع) اسدآباد، خاطرنشان کرد:‌ این مراسم فردا از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت الاسلام عباسی از روحانیون مبلغ برگزار می‌شود.

کاروند به برگزاری مراسم کاروان شادی (پیاده‌روی) با حضور مردم شهرستان اسدآباد از دفتر امام جمعه این شهرستان اشاره کرد و افزود: این مراسم از ساعت 9:30 صبح برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان به سمت امامزاده احمد(ع) محله سیدان حرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در صبح میلاد پیامبر اعظم (ص) مراسم خطبه‌خوانی و مدیحه‌سرایی در آستان شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند برگزار می‌شود، گفت: غبارروبی ضریح مطهر و صرف صبحانه تبرکی از دیگر برنامه‌هاست.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان با اشاره به اینکه در آستان امامزاده مهدی(ع) نهاوند از ساعت 10 صبح مراسم جشن ولادت برگزار خواهد شد، افزود: مراسم مولودی‌‌خوانی فردا بعد از نماز مغرب و عشاء در شاهزاده حسین(ع)؛ امامزاده عبدالله(ع) و امامزاده یحیی(ع) شهر همدان در برنامه قرار دارد.

وی به برگزاری مراسم جشن ولادت در تکیه ابوالفضل(ع) ویژه بانوان اشاره کرد.

فارس

دیدگاه شما

آخرین اخبار