مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. آذر 1397 - 20:26   |   کد مطلب: 23529
فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز توزیع 14هزار و 800 بسته معیشتی هدیه مقام معظم رهبری به مردم جنوب شرق کشور به مناسبت شب یلدا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،سردار محمد مارانی در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: این بسته ها با هزینه ای معادل 15 میلیارد ریال خریداری شده و به خانوارهایی تعلق می گیرد که تحت پوشش هیچ نهاد و سازمان حمایتی نیستند که توسط قرارگاه های فرعی و نواحی تحت مدیریت این قرارگاه در میان جامعه هدف توزیع می شود.
به گفته فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس؛ به شهرستان های شمال استان شامل زابل، نیمروز، هامون و زهک تعداد 3هزار و800 بسته تعلق گرفته است که این سهمیه برای شهرستان های زاهدان، خاش، سرباز و نصرت آباد تعداد 2هزار و400 بسته می باشد.
وی ادامه داد: برای شهرستان های ایرانشهر، نیکشهر، فنوج، دلگان، بزمان، قصرقند و جنوب استان کرمان نیز 4هزار و150 بسته معیشتی اختصاص پیدا کرده است که طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده تا شب یلدا میان خانواده های نیازمند که شامل این طرح می شوند توزیع خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین در سراوان، سوران، مهرستان، جالق و سیرکان هزار و800 بسته توزیع می شود که در نظر گرفته ایم تعداد هزار و 450بسته نیز به مناطق چابهار، کنارک، سرباز، جاسک و شرق استان هرمزگان ارسال کنیم تا شیرینی این شب برای مردم تمامی منطقه جنوب شرق کشور احساس شود.
مارانی تاکید کرد: در صورتی که تعداد خانوارهایی که این بسته ها میان آنها توزیع می شود بیشتر از حد انتظار باشد نیز تعداد هزار و200 بسته به عنوان ذخیره مهیا شده است تا در صورت لزوم به خانواده ها تعلق بگیرد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار