مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. دى 1397 - 18:19   |   کد مطلب: 23559
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه برای افزایش پزشک سونوگرافی محدودیت وجود دارد، گفت: تعدادی از پزشکان سونوگرافی تعهد خدمت دارند که وقتی تعهد آنها به اتمام می‌رسد از سیستم دولتی خارج شده و در بخش خصوصی خود مشغول می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، سیدحبیب‌الله موسوی‌بهار امروز در گفت‌وگو با نافع اظهار کرد: تمام بیمارستان‌ها و نیز کلینیک امام خمینی و امید هم خدمات سونوگرافی با بیمه ارائه می‌دهند.

وی در خصوص طولانی بودن انتظار برای انجام سونوگرافی یادآور شد: مشکل کمبود دستگاه سونوگرافی در همدان وجود نداشته بلکه باید پزشک مربوطه وجود داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: در بیمارستان‌ها در موارد اضطراری بدون نوبت سونوگرافی انجام شده و برای موارد غیر اورژانسی هم باید نوبت گرفته شود.

وی افزود: برای راه‌اندازی مراکز بیشتر برای انجام سونوگرافی، نیازمند پزشکان متخصص زیادی در این حوزه هستیم و تنها افزایش دستگاه مهم نیست.

موسوی‌بهار با بیان اینکه برای افزایش پزشک سونوگرافی محدودیت وجود دارد، گفت: تعدادی از پزشکان سونوگرافی تعهد خدمت دارند که وقتی تعهد آنها به اتمام می‌رسد از سیستم دولتی خارج شده و در بخش خصوصی خود مشغول می‌شوند.

 انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار