مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. دى 1397 - 18:24   |   کد مطلب: 23582
دبیر جشنواره فیلم عمار همدان گفت: فیلم «قلاده‌های طلا» بسیار به روز بود زیرا بلافاصله بعد از فتنه 88 و طبق مستندات ساخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حامد طلایی امروز در گفت‌وگو با نافع  با بیان اینکه فیلم «قلاده‌های طلا» فیلمی مستند و به روز است، اظهار کرد: ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم «قلاده‌های طلا» جزو کارگردانان متعهد بوده و آثاری چون «یتیم‌خانه ایران» نشان می‌دهد که ایشان فردی دغدغه‌مند برای نظام و کشور هستند.

وی با بیان اینکه تمام فیلم‌هایی که آقای طالبی ساخته، مستند و مستدل بوده، افزود: این فیلم با تیتر خیالی و انتزاعی پیش نمی‌رود بلکه براساس واقعیت بوده و وقایعی است که به صورت مستند وجود داشته است.

دبیر جشنواره فیلم عماراستان همدان محتوای فیلم «قلاده‌های طلا» را عالی و به‌روز دانست و بیان کرد: فیلم «قلاده‌های طلا» بسیار به روز بود زیرا نگذاشتند فیلم را بعد از فتنه سال 88 ساختند بر این اساس طبق مستندات ساخته شد.

وی اضافه کرد: این فیلم از نظر کیفیت، فنی، تازگی موضوع برای مخاطب، جذابیت و ساختار روایی بالا است و انگیزه تماشای  فیلم را در مخاطب ایجاد می‌کند.

طلایی در خصوص تخریب برخی افراد علیه کارگردان «قلاده‌های طلا» یادآور شد: متأسفانه سلبریتی‌هایی که شهرت خود را مدیون نظام جمهوری اسلامی هستند و عده‌ای با پز روشنفکری بعد از شهرت به خاطر ظرفیت پایینشان حالت اپوزسیون می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: اگر انتقادی از کارگردانان حرفه‌ای چون آقای طالبی وجود دارد باید فنی  و منطقی باشد  نه تخریب‌گرایانه.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار