مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. دى 1397 - 10:52   |   کد مطلب: 23607
سال 2018 میلادی و تمام اتفاقات فوتبالی آن به پایان رسید و اکنون فرصت خوبی است تا نگاهی به چند نفر از بازیکنانی که در این سال بیشترین تاثیر را در تیم هایشان داشتند بیاندازیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،در این مطلب به عملکرد چهار نفر از این بازیکنان تاثیرگذار سال 2018 می پردازیم.

ساخت آلمان
مارک ترشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسلونا در بحث توزیع توپ مارک با نمره 87 بالاترین نمره را بین تمامی دروازه‌بانان دارد و در بحث تاکتیکی بودن نیز با نمره 67 در صدر قرار داشت. همین دو آیتم قدرتمند برای استخدام شدن توسط بارسلونا به عنوان دروازه بان کافی است و در کنار آن ثبت نمره های مثبت در سیو و بازی هوایی و قدرت پیش بینی نیز باعث حضور وی در جمع بازیکنان برتر سال شده است.

لوئی اغواگر
لوئیز سوارز بلاک های کاملا فشرده ای که برابر تیمش شکل می گیرند را اغفال می کند، فریب می دهد و برای بقیه عنصر ها فضاسازی می کند. این توانایی بدون تردید در بین شماره نه های حال حاضر فوتبال یک توانایی خاص سوارز است و خب علاوه بر آن خود لوئیز نیز در امر گلزنی یک فعال به تمام معنا می باشد. 25 گل و 12 پاس گل فصل گذشته وی بدون شک از ارکان اصلی قهرمانی لالیگایی بارسلونا بودند.

گرانترین خرید،بهترین خرید
ویرژیل فن دایک بیشتر از اینکه به گزاره گران ترین خرید در مورد وی باید نگاه کرد، بسیار لازم است که از گزاره بهترین خرید در مورد ویرژیل استفاده کنیم. بازیکنی که مانند یک رهبر واقعی برای خط دفاعی اکتیو تیم کلوپ عمل می کند. قبل از فن دایک لیورپول در نود و یک بازی صد و ده گل دریافت کرده است. یک و بیست و سه صدم گل در هر بازی. اما پس از ورود فن دایک سی و دو مسابقه و تنها 17 بار شکستن لاک دفاعی لیورپول. آمار به نیم گل برای هر بازی تقلیل یافته است.

داوید ده خیا،فوق العاده و دیگر هیچ
داوید ده خیا میانگین سیوهای وی در هر بازی که با 4 سیو بهترین رکورد را ثبت کرده و البته 18 بار کلین شیت در لیگ برتر که با تیم کم و بیش نامتوازن یونایتد یک رکورد عالی محسوب می‌شود. داوید بارها نشان داده که در شرایط بسیار سخت می تواند عملکرد بی نظیری را ثبت کند.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار