مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. دى 1397 - 8:58   |   کد مطلب: 23629
محمد ابراهیم رضایی به طرح استانی شدن انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: طرح استانی شدن انتخابات مجلس به مرور زمان باعث خواهد شد تا شهرها و شهرستان ها از مدار خارج شوند؛ این موارد خسارت و هزینه های زیادی به بار خواهد آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محمد ابراهیم رضایی، نماینده مردم خمین در مجلس در خصوص طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: من با این طرح مخالف هستم.

 

وی تصریح کرد: این طرح هم از بُعد زمانی مورد ایراد است و هم در حال حاضر بسترهایی نیاز دارد که آماده نیست؛ همچنین این طرح آن اهداف مورد نظر را محقق نمی کند و هم باعث کاهش مشارکت مردمی در انتخابات می شود.

 

این نماینده خاطر نشان کرد: اجرایی شدن این طرح موجب می شود تا شهر های کوچک و مناطق روستایی کم کم فراموش شده و دیده نشوند، یعنی تعیین سرنوشت انتخابات توسط مراکزی که جمعیت انبوهی دارند مشخص خواهد شد.

 

رضایی در ادامه افزود: طرح استانی شدن انتخابات مجلس به مرور زمان باعث خواهد شد تا شهرها و شهرستان ها از مدار خارج شوند؛ این موارد خسارت و هزینه های زیادی به بار خواهد آورد.

 

وی در پایان گفت: ما احزاب قوی و شکل گرفته ای نداریم که نیروهای خودشان را از شهرهای مختلف پیدا و سازمان دهی کنند، بر همین اساس، باعث می شود کسانی که وضع مالی بهتری دارند و بیشتر می توانند برای خود در انتخابات تبلیغ کنند و باندهای جناحی که سر و ته مشخصی ندارند صرف این که یک طیف کنار هم قرار بگیرند می توانند کرسی های مجلس را اشغال کنند، مردمی هم که جزو قشر محروم جامعه هستند کم کم فراموش می شوند.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار