مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. دى 1397 - 12:14   |   کد مطلب: 23648
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما حق نداریم مشکلات کشور نظیر بیکاری و مشکلات اقتصادی را کتمان کنیم اما پی دانیم این مشکلات به لطف الهی برطرف می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،امروز 24دی ماه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی ابوذر به عنوان بزرگترین جشنواره رسانه‌ای کشور با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج، سردار یزدی فرمانده سپاه تهران، انتظامی سرپرست امور سینمایی وزارت ارشاد، سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، مدیران عامل و مدیران مسئول خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری و دیگر مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه در اختتامیه چهارمین جشنواره ملی ابوذر ضمن تشکر و تقدیر از مهمانان و تلاش رسانه اظهار داشت: محفل محفل رسانه ای هاست اما با وجود همه گرفتاری ها در حوزه خبر امسال20 هزار اثر برای این جشنواره ارسال شده است.

وی در ادامه افزود: ارسال ۲۰ هزار اثر یک رکورد محسوب می شود که به ویژه در حوزه ۴۰ سالگی انقلاب آثار خوبی ارسال شد.
 
مسئول سازمان بسیج رسانه گفت:  امیدواریم از جناح زدگی دوری کنیم و تلاش کنیم تا کشور را به اهداف اصلی خود نزدیک کنیم و باید از درگیری های قومیتی و جناحی بپرهیزیم و به دولت و مجلس برای پیشبرد اهداف نظام کمک کنیم.
 
حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی در ادامه این مراسم گفت: تعداد اثر فارغ از کیفیت حاکی از استقبال خوب از این جشنواره است.
 
وی با اشاره به داستانی از حضرت ابوذر اظهار داشت: حضرت ابوذر به صداقت شهرت  دارد  و انتخاب این نام برای جشنواره حاکی از لزوم اخلاق و صداقت در این حرفه است.
 
حسین انتظامی افزود: بازنمایی که از شغل ما در نزد مسئولان میشود به خاطر اخلاق حرفه ای خودمان است، بدون اجازه صدایی ضبط و پخش نشود مطالب را گزینش شده منتشر کنیم و ... برهی از اصول اخلاقی در این حرفه است.
 
سرپرست سازمان سینمایی همچنین ادامه داد: مبادا خبری را که از صحت آن خبر دقیقی نداریم منعکس کرده و بعدا بفهمیم اشتباه بوده است که ب بنیان اخلاق و سرمایه اجتماعی و جایگاه رسانه و رسانه گر آسیب می رساند، ابوذر صفت دیگری هم داشت که عدالت خواه و عدالت جو بود که در روزگار امروز اگر به عنوان کسی که فعالیت رسانه ای می کنیم عدالتجویی را از معبر شفافیت  پیگیری کنیم موفق می شویم هرچند باید مراقب باشیم شفافیت ناقص اجرا نشود.
 
وی تصریح کرد: شفافیت انتشار اسناد مالی و افشاگری نیست بلکه دستگاه ها نیز باید ضوابط خود را شفاف و دقیق بگویند تا مراجعه کنندگان بدانند تکلیف شان با آن دستگاه چیست؟، از سال گذشته سامانه ای برای شفافیت آغاز شده و مردم می توانند با مراجعه به آن قراردادهای مختلف را دسترسی پیدا کنند و آمار اطلاعات رسمی روی آن قرار می گیرد،  وظیفه رسانه ها و خبرنگاران ارتباط مردم به این سامانه برای گسترش شفافیت است.
 
به گزارش دنا در ادامه مراسم قطعه ای با عنوان جنگ نرم و قطعه دیگری با نام اسطوره توسط.... اجرا شد.
 
سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین  در ادامه این مراسم با اشاره به شرایط سخت جنگ اظهار داشت: اگرچه مشکلات در زمان جهان زیاد بود اما به یمن حرکت پشت سر رهبر زمان امام خمینی سرافراز بیرون امدیم.
 
وی در ادامه ضمن تشکر از آقای بصیری گفت: این برنامه سال به سال بهتر می شود و این قبیل اقدامات حرکت در خط اول دفاع مقدس و قابل ارزیابی است که این جشنواره ها تحکیم نیرو ها در عرصه مجازی است، جبهه امروز سخت تر از جبهه دوران دفاع مقدس است اگر در کربلای پنج برخی ۲۴ ساعت نخوابیدند رزمندگان جنگ امروز اصلا نمیخوابند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما حق نداریم مشکلات کشور نظیر بیکاری و مشکلات اقتصادی را کتمان کنیم اما پی دانیم این مشکلات به لطف الهی برطرف می شوند.
 
وی در ادامه افزود: همه آزادگان جهان به انقلاب اسلامی به دیدگاه تکریم نگاه می کنند و انقلاب اسلامی به لطف الهی تبدیل به یک الگو شده و وظیفه همه ما صیانت از این تحفه الهی است، بعضی ها در بسته آمریکا و غرب را زیاد می کوبند آنها نه استقلال ما را می خواهند و نه حتی می خواهند حقوق قطعی این ملت را به رسمیت بشناسند.
 
سردار غیب پرور با بیان اینکه داشته های ما یکی و دوتا نیست که نیاز به غلو و گزافه نداریم اظهار داشت: اکنون که ۴۰ سال از انقلاب اسلامی  گذشته است داشته های ما متعدد و کثیر هستند که مالامال از ارزش های انسانی است، دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید مکرر اعلام کنیم ولی باید مثل یک خانواده عمل کرده و خودزنی نکنیم و با خودباختگی آرزوهایمان فضل و سست نشود چرا که دشمن جدی و قدار است آنها هرچه میگویند بهانه است و دنبال برچیده شدن انقلاب اسلامی هستند.
 
به گزارش دانا، در ادامه پیام ویدئویی حمید رزق مدیر سیاسی المسیره یمن پخش شد.
 
 
همچننی حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان در ادامه برنامه گفت: یادم‌می اید وقتی میخواستند ما را از کمیته طاغوت به زندان عمومی منتقل کنند یکی من را کنار کشید و گفت میبینید که همه جا دست ماست و حتی شوروی و آمریکا را در اختیار داریم که فقط مانده است که خمینی را در اختیار بگیریم
 
وی افزود: در آن زمان هیچ کس تصور پیروزی انقلاب را نداشت و به قول سعدی سر آن ندارد امشب که بر ارد آفتابی چه خیال ها گذر کرد و گذر نکرد خوابی.... و همه کسانی که می خواستند کشور را زمین بزنند خودشان زمین خوردند
 
مدیرمسئول روزنامه کیهان در ادامه گفت: خداوند در آسمان فرشتگان و در زمین بسیجیان را دارد که بسیج تلاءلو انسانیت و مهربانی هستند با این‌تعریف مخصوص یک قشر نیست و همه اقشار باید بسیجی باشند یعنی مومن فداکار و انقلابی باشند که جای بسیج در رسانه خالی بود که به لطف و زحمات این جای خالی برطرف شد.
 
حسین شریعتمداری با بیان اینکه دوستان رسانه باید ۴ تا پنج واحد عملیات روانی بخوانند بیان داشت: کسانی که احساس می کنند دیدگاه شان در جامعه اقلیت است ترجیح می دهند دیدگاهشان را مطرح نکنند و البته بزرگان از این قانون مستثنی هستند.
 
وی در ادامه افزود: زمانی در اتوبان تابلو های شهدای روحانیون را گذاشته بودند که به امام گفتند این تابلو ها باعث تصادف می شود و امام گفتند چون خطر جان دارد برداشته شوند اما امروز می بینیم انواع بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده و کسی هم اعتراضی ندارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار