مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. دى 1397 - 12:34   |   کد مطلب: 23656
خبر فوری از طرف خانواده و دوستان خانم مرضیه هاشمی (ملونی ایوت فرانکلین، گوینده پرس تی وی و خبرنگار آمریکایی اسلام آورده مقیم ایران) برای رسانه ها منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،طی ساعات گذشته اخباری در رسانه‌های داخلی و خارجی مبنی بر بازداشت خبرنگار مسلمان پرس تی وی، مرضیه هاشمی منتشر شده است.

بر همین اساس خبر فوری از طرف خانواده و دوستان خانم مرضیه هاشمی (ملونی ایوت فرانکلین، گوینده پرس تی وی و خبرنگار آمریکایی اسلام آورده مقیم ایران) برای رسانه ها منتشر شد.

در اطلاعیه خانواده مرضیه هاشمی آمده است که مرضیه هاشمی که برای دیدار خانواده و برادر بیمار خود به آمریکا رفته بودند، به دلایل نامعلومی توسط پلیس آمریکا توقیف شده‌اند.

شرایط توقیف این خبرنگار تازه مسلمان شده به شکل نامطلوبی است تا جایی که هیچ گونه دلیلی برای دستگیری به او و بستگانشان داده نشده است.

هنگام دستگیری خانم هاشمی دست ها و پاهای ایشان را زنجیر بسته اند و در محل عمومی زندان نگه داشته اند؛ همچنین در اولین مکان زندان روسری از سر ایشان باز کرده و عکس بدون حجاب ازیشان گرفته اند.

گفته شده است در مکان کنونی تنها لباسی که به ایشان داده شده تی شرت آستین کوتاه بوده و با یک تی شرت اضافه سرخود را پوشانده اند و دستهایشان پوشش ندارد.

مرضیه هاشمی در تماسی تلفنی به خانواده خود گفته است که تنها غذایی که در اختیارش گذاشته شده گوشت خوک بوده که او از خوردن آن اجتناب کرده و درخواست نان خالی بدون تماس با گوشت کرده، که به او داده نشد. وضعیت غذایی او به شکلی است که از دو روز پیش تنها یک بسته کراکر خورده است.

در ابتدا به مدّت دو روز هیچ خبری از ایشان به خانواده شان داده نشد و بالاخره پس از گذشت دو روز توانسته با دختر خود صحبت کرده و این اطّلاعات را شخصا به دخترش بدهد.

مهمتر از همه اینکه هیچ گونه دلیلی برای دستگیری به ایشان داده نشده ولی مانند جنایتکاران در غل و زنجیر و محروم از پوشش کامل اسلامی بسر میبرد. هم اکنون گروهی از خانواده و دوستان در حال تلاش برای حل این مساله و کمک به ایشان در این شرایط هستند.

طی ماه های گذشته یکی از دیپلمات های ایرانی در اروپا بازداشت شده و همچنین چند دیپلمات دیگر اخراج شده اند که هنوز دستگاه دیپلماسی واکنش مناسبی نسبت به آنها نداشته است.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار