مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. بهمن 1397 - 19:44   |   کد مطلب: 23691
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مراسم نکوداشت واقف خیراندیش «سيدعباس همراهیان» در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،حجت‌الاسلام محمد کاروند از برگزاری همایش تجلیل از واقف خیراندیش سیدعباس همراهیان در همدان خبر داد و اظهار کرد:‌ مراسم نکوداشت این واقف خیراندیش 11 بهمن ماه ساعت 8:30 صبح در تالار معلم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه واقف موقوفه «همراهیان» در قید حیات است و متاسفانه بیمار، گفت: آقای همراهیان وقف‌هایی را به نام فرزند شهیدش ثبت کرده که برنامه تجلیل از او را در برنامه داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: وقف‌های صورت گرفته از سوی آقای همراهیان غیرمتصرفه است یعنی مدیریت برعهده یک شخص نیست و اداره اوقاف نیز تنها ناظر بر موقوفه است.

وی تصریح کرد: واقف خیراندیش همراهیان موسس موقوفه‌ای شامل مسجد قائم(عج)، دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه شهید مطهری، مرکز قرآنی، مرکز خیریه کمک به نیازمندان و بیمارستان شهید مطهری است که سال‌هاست به مردم همدان خدمت‌رسانی می‌کند.

کاروند با اشاره به اینکه بیمارستان موقوفه شهید مطهری 160 پرسنل دارد افزود: 40 پزشک متخصص در این مرکز درمانی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه 25 هزار نفر در ماه از خدمات بیمارستان بهره‌مند می‌شوند گفت:  700 عمل جراحی به طور میانگین در ماه در این بیمارستان انجام می‌شود.

وی با اهمیت به وقف و تاثیر آن در رفع مسائل و مشکلات جامعه افزود:‌ واقفان خیراندیش نه تنها در دنیا نیکوترین پاداش را خواهند داشت بلکه در آخرت اجر و پاداش نصیب آنها می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: در این مراسم از واقفان دیگری نیز تجلیل می‌شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار