مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. بهمن 1397 - 18:47   |   کد مطلب: 23715
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه باید نسبت به شهرستان تعصب داشته باشیم، گفت: برای ایجاد واحدهای گردشگری و پذیرایی از مسافران سختگیری و دست‌اندازی نکنید زیرا سرمایه‌گذران فراری می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،کریم حمیدوند در ستاد تسهیلات سفر شهرستان اسدآباد اظهار کرد: با فرا رسیدن سال جدید و نوروز باید شهرستان را آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی کنیم.

وی با تأکید بر ساماندهی واحدهایی پذیرایی بین راهی در سطح گردنه اسدآباد، افزود: امروز باید نسبت به شهرستان تعصب داشته باشیم و نباید برای ایجاد واحدهای گردشگری و پذیرایی از مسافران سختگیری و دست‌اندازی کرد که سرمایه‌گذران فراری شوند.

 فرماندار شهرستان اسدآباد اذعان داشت: در راستای توسعه شهرستان مدیری که ریسک‌پذیر باشد را حمایت می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه یکی از جایگاه‌های سوخت در سال گذشته با مشکل مواجه شد و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس معطل سوخت ماندند، گفت: شرکت نفت باید نسبت به جایگاه‌های سوخت دراین ایام نوروز توجه و نظارت بیشتری داشته باشند.

در ادامه رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسدآباد هم گفت: امسال برای ارائه خدمات نوروزی به مسافران کمیته‌های مختلف تشکیل شده است.

کامران اکبری‌شایگان افزود: در نوروز امسال آب انبار صفوی برای بازدید مسافران بازگشایی می‌شود که البته تکمیل آن به سال آینده موکول شده است.

همچنین احمدعلی رضایی سرپرست شهرداری اسدآباد، هم از پاکسازی روزانه اماکن عمومی و سطح شهر در ایام نوروز خبر داد و گفت: برای نوروز امسال با قوت بیشتری در ارائه خدمات در جایگاه سی.ان. جی اقدام خواهیم کرد که مسافران با مشکل مواجه نشوند.

رحمان سجادی، رئیس آموزش و پرورش اسدآباد نیز از اسکان مسافران نوروزی در مدارس خبر داد و گفت: امسال نیز سه مدرسه شبانه‌روزی درجه یک و دو در شهر اسدآباد برای اسکان مسافران خواهیم داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار