مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. بهمن 1397 - 18:43   |   کد مطلب: 23719
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان ضمن اينكه از رسانه‌ها خواست با انتشار اخبار درست، واقعيات را به مردم بگويند گفت: مردم با بصيرت بالایی كه دارند با وجود كمی و كاستی‌ها در مسير انقلاب حركت می‌كنند به شرطی كه به آنها اعتماد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در جلسه هم‌اندیشی مدیران مسوول و سرپرستان رسانه‌های استان همدان با ابراز خرسندی از حضور در جمع خبرنگاران، آنها را موذن و منادی جامعه دانست و اظهار کرد: رسانه باید واقعیات را به مردم بازگو کند و در مسیر امیدآفرینی در جامعه قدم بردارد.

وی با گریزی به اظهار نظر آزادانه اهالی رسانه در این جلسه، این اتفاق را مبارک خواند و گفت: معتقدم آزادی بیان در این جلسه یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در دیگر بخش‌های کشور نیز شاهد تحقق این مهم هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شود افزود: ما منکر وجود مشکلات در کشور نیستیم اما با وجود انواع و اقسام تحریم‌های دشمن به موفقیت‌های بسیاری دست یافته‌ایم که باید هم این گفته شود و هم آن.

وی با بیان اینکه در دوران شاهنشاهی ارزش یک ایرانی به حدی بود که یک نیروی نظامی رده بالای ایرانی باید به یک گروهبان آمریکایی ادای احترام می‌کرد وگرنه مجازات می‌شد گفت: این موضوع نمونه بسیار کوچکی از غلبه یک کشور بیگانه بر استقلال این مرزوبوم داشت.

فاضلیان با اشاره به اینکه به لطف خدا با پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال ایران حفظ شد که باید قدردان این موهبت بزرگ باشیم افزود: مردمسالاری دینی، پیشرفت‌های علمی، بهداشتی، فرهنگی، رشد معنویت، توجه به آزادی و افزایش عزت مردم چند نمونه از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی از اصحاب رسانه خواست با انتشار اخبار درست، واقعیات را به مردم بگویند، دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقایسه با دوران شاهنشاهی را بسیار بزرگ دانست و گفت: مردم ما با بصیرت بالایی که دارند با وجود کمی و کاستی‌ها در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند به شرطی که به آنها اعتماد شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه «صداقت» و «اعتماد» دو کلیدواژه گفتمان انقلاب اسلامی است که امام راحل و مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید دارند اظهار کرد: باید با حرکت در مسیر صداقت، زمینه اعتمادسازی بیشتر مردم در جامعه فراهم شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار