مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. بهمن 1397 - 22:18   |   کد مطلب: 23772
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هستند کسانی که از انقلابیون و همراهان امام بودند اما امروز دستشان در دست دشمن و مزدور دشمن هستند و نباید حساب اینها را به حساب انقلاب بگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ملایر با گرامی داشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: خیلی‌ها تلاش داشتند که انقلاب ایران به چهل سالگی نرسد و برای ما تئوری تابستان داغ را طراحی کردند.
وی افزود: دشمنان به دنبال این بودند که از انقلاب و انقلابی چیزی باقی نماند و برای این کار دلارهای زیادی هزینه کردند.
نماینده مردم ملایر در مجلس استفاده از مزدوران داخلی و خارجی را یکی دیگر از اقدامات دشمن برای ضربه زدن به انقلاب عنوان کرد و گفت: تحریم‌های بچه‌گانه، ترور اهواز و خرابکاری در گوشه‌های مختلف کشور در همین راستا بود.
وی تاکید کرد: به کوری چشم دشمنان، انقلاب ما 40 ساله شد و این مقطع نیز با هوشیاری مردم گذرانده شد.
آزادی‌خواه در ادامه سخنان خود به مشکلات موجود در کشور اشاره و تأکید کرد: مردم نگرانی‌هایی از وضعیت کشور داشته و از سوء مدیریت‌ها ناراحتند، اما از انقلاب خود  کوتاه نمی‌آیند چرا که برای این انقلاب خون داده‌اند.
وی گفت: از ابتدای انقلاب 220 هزار شهید در راه انقلاب داشته‌ایم و این انقلاب به برکت همین‌ها به رشد و نمو رسیده است.
نماینده مردم ملایر در مجلس به حمله صدام همراه با 50 کشور دنیا به ایران اشاره کرد و افزود: صدام به ایران حمله کرد و حتی وعده نشست خبری در تهران را داد اما انقلاب ایران به برکت خون شهدا، رهبری امام و مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم تاکنون پابرجا بوده است.
وی با اشاره به مشکلات انقلاب از روزهای آغازین پیروزی آن تصریح کرد: روز اول انقلاب کشور ما به دست رئیس جمهوری رسید که به دنبال نابودی انقلاب بود، لانه جاسوسی آمریکا در قلب تهران فعال بود، امریکا به طبس لشگرکشی کرد اما اینها نتوانست انقلاب را از بین ببرد چرا که این انقلاب نگهبان دارد.
وی افزود: چرا امروز برخی مسئولان می‌ترسند و می‌گویند ما زورمان به امریکا نمی‌رسد و انقلاب به نقطه بن‌بست رسیده است، اما ما می‌توانیم و زورمان می‌رسد چون مردمی هوشیار داریم.
نماینده مردم ملایر در مجلس تأکید کرد: روزی یاران انقلاب همه شهید شدند، نخست وزیر و رئیس جمهور ما را ترور کردند، رئیس قوه قضاییه ما را ترور کردند اما امام راحل گفت بکشید ما را که هر روز قوی‌‌تر می‌شویم و ما هر روز اقتدارمان افزوده شد.
وی گفت: دشمنان هشت سال هرچه داشتند هزینه کردند اما حتی نتوانستند یک وجب خاک ایران را در دست بگیرند و جوان‌ها و مردم ما استقامت کردند و دشمن را شکست دادند.
آزادی‌خواه به وجود برخی مشکلات در کشور اشاره کرد و گفت: هستند کسانی که از انقلابیون و همراهان امام بودند اما امروز دستشان در دست دشمن و مزدور دشمن هستند و نباید حساب اینها را به حساب انقلاب بگذاریم.
 وی مهم‌ترین راه حل برون‌رفت از مشکلات را توجه به درون کشور دانست و تاکید کرد: معاهدات چهارگانه چه ثمری برای کشور دارد، قرار نیست مستکبرین سوار بر دوش انقلاب شوند، این کشور توان جوشش از درون را دارد.
آزادی‌خواه تأکید کرد: این برهه زمانی نیز می‌گذرد و انقلاب باز هم مثل همیشه به استکبار سیلی محکمی می‌زند تا دیگر جرأت طرح نقشه علیه ایران را نداشته باشند.
وی گفت: همانگونه که از برجام نانی برای ما حاصل نشد نباید به بیرون چشم داشته باشیم.
نماینده مردم ملایر در مجلس در پایان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) به رهبر انقلاب و مراجع تقلید، اظهار امیدواری کرد روز شهادت حضرت زهرا عاشورای دوم باشد و همه مردم این روز را عزارداری کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار