مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. بهمن 1397 - 22:11   |   کد مطلب: 23773
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری مراسم نمادین تشییع پيكر دخت نبی مکرم اسلام در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،حجت الاسلام سیدعلی حسینی از برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا (س) همراه با ویژه برنامه شام غریبان و مراسم تشییع نمادین دخت نبی مکرم اسلام خبر داد و اظهار کرد: این مراسم با رمز«یا زهرا حماسه آفرینیم» برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام حسن رحیمی و مداحی امیرحسین اسدی در این مراسم گفت: این مراسم سه شنبه 16 بهمن ماه به مدت پنج شب از ساعت 20 در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: مراسم تشییع نمادین از حرم امامزاده عبدالله(ع) تا حرم شاهزاده حسین(ع) 20 بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این مراسم با همراهی هیات علی ابن ابیطالب(ع)، آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار خواهد شد.

حسینی با اشاره به اینکه ویژه برنامه «مانند مادرم من انقلابی‌ام» به یاد ذاکر شهید حسین معزغلامی خاطرنشان کرد: این برنامه نهم بهمن ماه از نماز معرب در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) برگزار شد‌.

وی بیان کرد: حجت‌الاسلام حسن رحیمی در مورد صعود 40 ساله انقلاب سخنرانی کرد و علیرضا رفیعی نیز در سوگ شهادت حضرت فاطمه (س) مداحی کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار