به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 21. بهمن 1397 - 22:41   |   کد مطلب: 23783
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: خداوند اراده فرموده که این ملت را به عالی‌ترین درجات برساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،سرهنگ پاسدار علی مختاری‌معین گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث دگرگونی عظیمی در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران شد و مورد توجه، تجزیه، تحلیل، حمایت و استقبال اندیشمندان و انقلابیون جهان قرار گرفت.

وی افزود: 40 سال اقتدار، پیشرفت، مقاومت، سیلی زدن به دشمنان رهآورد انقلاب اسلامی است و ما در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی شاهد این دستاوردهای بزرگ هستیم.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار  به تاریخ اشاره و اضافه کرد: دو ابر قدرت بزرگ یعنی غرب و شرق به فینال مسابقات رسیده بودند و هر کدام از این‌ها پیروز می‌شد حاکمیت دنیا را برعهده می‌گرفت در این میان انقلاب اسلامی ایران ظهور و بروز پیدا کرد و تمام نقشه‌ها و معادلات را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه ایدئولوژی هر دو ابرقدرت بر بی‌دینی متکی بود و ایدئولوژی انقلاب اسلامی ایران دینی و کاملاً اعتقادی بود، گفت:  توطئه و نقشه های دشمنان از اول انقلاب وجود داشت و طراحی انواع کودتاها، راه‌اندازی جنبش‌های تجزیه‌طلبانه، ترور دانشمندان هسته‌ای جاسوسی علیه امنیت ملی، شلیک به هواپیمای مسافربری و کشته شدن صدها انسان بی‌گناه، اعمال تحریم‌ها و تشویق رژیم بعث عراق برای حمله به ایران از اقدامات امریکا می‌باشد.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سه دستاورد مهم و محوری دارد که شامل پیروزی و حاکم شدن حکومت الله بر حکومت طاغوت، برچیده شدن نظام سلطه از ایران و نابودی خوی استکباری به ویژه امریکا و به وجود آمدن انقلابی با ماهیت دینی و عقیدتی.

 وی در ادامه به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال اشاره و تصریح کرد: در چشم پزشکی قبل انقلاب هیچ نداشتیم اما بعد از انقلاب امروز رتبه اول در خاورمیانه را داریم، سرعت رشد علمی قبل از انقلاب ۴۰ بود امروز به برکت انقلاب اسلامی سرعت رشد علمی ما رتبه اول جهان را دارد، در عرصه نظامی قبل از انقلاب وابسته بودیم اما امروز به برکت انقلاب و ولایت رتبه ششم جهان را داریم، در هوافضا قبل از انقلاب هیچ چیز نداشتیم اما امروز رتبه هشتم جهان را داریم، درجراحی قلب قبل انقلاب چیزی نداشتیم امروز رتبه اول جهان در جراحی قلب کودکان را داریم.

مختاری معین گفت: دفاع مقدس ما به عنوان نماد مقاومت یک دستاورد عظیم است و شکل‌گیری جبهه‌های مقاومت در سوریه، عراق، یمن و موج بیداری اسلامی و وجود سید حسن نصرالله و ساخت انواع موشک‌ها از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت بزرگ ایران و به ویژه نسل جوان ما باید بدانند که برای وجب به وجب این کشور خدایی خون ریخته شده و لذا در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ما به لطف الهی و با رهبری‌‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور هوشمندانه ملت بزرگ ایران قدر این نظام را می‌دانیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار