مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. بهمن 1397 - 18:34   |   کد مطلب: 23805
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از کاهش 2 تا 4 درجه‌ای دما در روز های آینده خبر داد و گفت: با توجه به آخرین مدل‌های ماهواره‌ای هواشناسی سامانه بارشی از اواخر وقت روز جمعه وارد استان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،محمدحسن باقری‌شکیب  با بیان اینکه آسمان استان تا روز جمعه صاف تا قسمی ابری و همراه با وزش ملایم باد خواهد بود اظهار کرد: فعلاً نباید منتظر پدیده بارشی باشیم.

وی با بیان اینکه از نظر تغییرات دمایی دمای هوا اکنون منفی 2 درجه سانتیگراد است افزود: طی روزهای آینده با کاهش 2 تا 4 درجه‌ای هوا مواجه خواهیم شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به ورود سامانه بارشی عنوان کرد: با توجه به آخرین آمار نقشه‌های ماهواره‌ای هواشناسی سامانه بارشی از اواخر وقت روز جمعه وارد استان خواهد شد.

وی گفت: دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته بین منفی 6 تا مثبت 3 درجه سانتیگراد در نوسان بود افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود در هنگام عبور از گردنه‌ها و مسیرهای برفی وسائل ایمنی همراه داشته باشند.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته همدان و فامنین با منفی 6 درجه سانتیگراد سردترین و نهاوند با 6 درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان بودند.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار