مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. بهمن 1397 - 18:38   |   کد مطلب: 23806
امام جمعه همدان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری گفت: باید از این بیانیه قدردانی کرد زیرا کلمه به کلمه و جمله به جمله این بیانیه یک مسیر روشن و مشخصی را برای ما تعریف می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اظهار کرد: باید از این بیانیه قدردانی کرد زیرا کلمه به کلمه و جمله به جمله این بیانیه یک مسیر روشن و مشخصی را برای ما تعریف می‌کند.

وی در ادامه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد و گفت: این حضور با وجود آن هوای سرد بسیار شکوهمند و زیبا بود که نمی‌توان این معجزه را وصف کرد.

امام جمعه همدان به ترور مرزبانان در سیستان و بلوچستان اشاره و اضافه کرد: دشمنان از روی بدبختی و خواری خود جمعی از جوانان غیور ایران را ترور کردند.

وی ادامه داد: همزمان با شهادت سربازان این مملکت، منافقین در نشست ورشو جشن گرفتند و این یعنی خفت و ذلت عده‌ای از انسان‌هایی که بویی از انسانیت نبرده‌اند.

طه‌محمدی به جنایت‌های داعش اشاره کرد و افزود: در عربستان  هم  شاهد جنایت‌هایی هستیم که دل انسان به درد می‌آید همین بن سلمان دستش به انواع جنایات آلوده است ولی وارد خانه خدا می‌شود، این رفتارها تماما از روی عوام‌فریبی است.

وی گفت: کودکی به جرم صلوات در عربستان سرش بریده می‌شود ولی از کسی صدایی در نمی‌آید اما برای خبرنگاری دست پرورده خودشان بود کلی سرو صدا کردند.

 امام جمعه همدان با بیان اینکه ایران عزیر امروز عزتمند بوده، تصریح کرد: این عزت و وجود وحدت در جامعه نتیجه مکتب الهی حاکم بر کشور است.

وی گفت: پرچم این انقلاب باید به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) برسد.

طه‌محمدی افزود: در روز 22 بهمن مردم حمایت و ارادت خود را به نظام و کشور نشان دادند و اکنون نوبت مسؤولان بوده که مشکلات مردم را خصوصا مشکلات معیشتی را رفع کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن است تا جشن 40 سالگی انقلاب را به کام مردم تلخ کند، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید هوشیار باشند و نگذارند که دشمن از نقاط ضعف ما سوءاستفاده کرده و در کشور نفوذ کند.

 

امام جمعه شهرستان بهار

بیانیه گام دوم انقلاب باید سرلوحه کارها قرار گیرد

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا  با تسلیت شهادت مرزبانان در سیستان این حرکت انتحاری را محکوم کرد و گفت: خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است و این حرکت تروریستی که برای مرزبانان ما اتفاق افتاده و منجر به شهادت جمعی از سربازان وطن شد نشان از این حماقت است.

وی با اشاره به سربریدن کودک 6 ساله در مدینه  افزود: این کودک تنها به جرم صلوات مادرش بر پیامبر و آل او در شهر پیامبر سرش بریده شد و این مظلومیت شیعه را نشان می‌دهد.

امام جمعه شهرستان بهار در ادامه به وفات ام البنین اشاره کرد و گفت: ام‌البنین فرزندان فاطمه را مادری کرد و چنان فرزندی چون ابوالفضل العباس تقدیم اسلام کرد که این فرزند برومند شهید راه ولایت و امام خود شد.

وی ادامه داد: ام‌البنین خود پیام‌آور کربلا بود و چهار پسر خود را فدای حسین کرد و نامگذاری روز وفات حضرت ام البنین به نام تکریم مادران و همسران شهدا و جانبازان جای تبریک دارد.

امام جمعه شهرستان بهار در ادامه به بیانیه رهبر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب و هفت محور اصلی بیانات رهبر  پرداخت و گفت: امید و نگاه خوش‌بینانه به آیند، علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و سبک زندگی اسلامی از مهم‌ترین فرازهای این بیانیه است که همه باید به طور کامل آن را مطالعه کرده و سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در آخر از همه ارگان‌ها و نهادهایی که در برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب و دهه فجر انقلاب نقش آفرینی داشتند تشکر کرد.

 

امام جمعه اسدآباد:

مسؤولان قدر این مردم را بدانند و در رفع مشکلات آنان قدم بردارند

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان اظهار کرد: یکی از عواملی که بعث شده انسان از عبادت غافل شده و تن به معصیت دهد، فریب خوردن زرق و برق دنیا است.

وی گفت: از دلبستگی‌های دنیا کثرت اولاد، ثروت و اموال است که اینها مهم نیست بلکه مهم عمل صالح است.

امام جمعه اسدآباد با قدردانی از حضور باشکوه و بی‌نظیر مردم همیشه در صحنه اسدآباد در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال، بیان کرد: این حضور یکپارچه چشم جهانیان را خیره کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی زد.

وی افزود: امیدواریم مسؤولان قدر این حضور را بدانند البته هنوز دیر نشده باید مدیریت‌ها قوی شود و در آستانه نوروز باید خودی نشان دهند و دل بسوزانند.

حسینی‌مجد ادامه داد: باید مسؤولان برای دلگرمی مردم و رفع مشکلات معیشتی آنان گام محکمی بردارند تا آنان احساس کنند که تغییری در زندگی آنان ایجاد شده است.

وی به بیانیه رهبر انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: این بیانیه سرفصل‌های گوناگون و اثربخشی دارد که اگر مسؤولان، مردم و جوانان عمل کنند، به یقین می‌تو‌انیم دگرگونی را در اقتصاد، فرهنگ، عدالت و سبک زندگی ببینیم.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به دستاوردهای انقلاب، گفت: این دستاوردها مایه افتخار است.

وی ارتحال ملکوتی حجت‌الاسلام علی زادسرجیرفتی، امام جمعه سابق اسدآباد را تسلیت گفت و از وی به عنوان شخصیتی ولایی، انقلابی، صریح الهجه، شجاع و با نیت خالص یاد کرد.

امام‌جمعه نهاوند:
ولایتمداری و حضور مردم در صحنه رمز ماندگاری انقلاب است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «حضور مردم در صحنه‌های مختلف، مظهر اقتدار انقلاب اسلامی است و نشان‌دهنده وحدت ملت ایران است».

وی افزود: در بیانیه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب بسیار نکات ارزشمند و مهمی وجود دارد که باید به این بیانیه توجه ویژه‌ای شود و در این بیانیه ایشان تأکید زیادی بر نقش جوانان در آینده انقلاب دارند.

امام‌جمعه نهاوند ادامه داد: در این بیانیه مهم بر موضوعاتی مانند امید به آینده نظام، معنویت و اخلاق، علم و پژوهش، مبارزه با فساد و عدالت اجتماعی و اقتصادی، استقلال، آزادی و سبک زندگی اسلامی تأکید شده که باید همه ما و مسؤولان در راستای تحقق این فرامین تلاش کنیم.

وی بیان کرد: نتیجه همه دشمنی‌ها بر ضد ملت ایران باعث شده که در عرصه‌های مختلف با تکیه ‌بر نیروهای داخلی پیشرفت‌های زیادی داشته باشیم.

مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: اذعان خود غربی‌ها بر این است که علی‌رغم نامساعد بودن هوا، امسال راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر از هر سال برگزار شد و مردم نشان دادند در مقابل تهدیدهای شیطان بزرگ با قدرت و با بصیرت حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به سخنان مقامات آمریکایی و غربی در مورد چهلمین سال انقلاب گفت: سران غربی و منافقان هم در دنیای متوهم خودشان هستند و هنوز مردم ایران اسلامی را نشناختند و این حضور گسترده در 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار