به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 26. بهمن 1397 - 18:47   |   کد مطلب: 23809
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، مهم‌ترین تکلیف مجلس و دولت، مبارزه با فساد است، گفت: مجلس باید نظارت خود را برای عملی شدن بیانیه گام دوم انقلاب تقویت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حجت‌الاسلام‌ احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار نافع با اشاره  به بیانیه  گام دوم انقلاب اظهار داشت: طبق بیانیه رهبر، مهم‌ترین تکلیف مجلس و دولت، مبارزه با فساد است.

وی افزود: فساد هم مردم را ناراحت کرده و هم باعث شادی دشمنان شده و اگر بتوانم به همان اندازه که برای توسعه و آبادانی  تلاش می‌کنیم برای مبارزه با فساد نیز عمل کنیم حتماً آینده خوبی خواهیم داشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به توجه ویژه رهبر به جواناندر بیانیه اشاره و تصریح کرد: جوانان  برای تحقق این امر رهبر باید توانمندی‌های خود را عرضه کنند.

وی کمک به مسئولان در حوزه سلامت اداری و نظم عمومی را از وظایف جوانان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دانست و عنوان کرد: جوانان در عرصه کار و خدمت با تلاش، نوآوری  و خدمت  صادقانه و سالم  باعث می‌شوند که کار کشور بهتر پیش رود  و این توصیه‌های مقام معظم رهبری زودتر و بهتر محقق شود.

آزادی‌خواه  به مهم‌ترین وظایف مجلس و دولت برای تحقق و بهتر عملی شدن بیانیه  گام دوم انقلاب  اشاره و خاطرنشان کرد: مجلس باید بعد نظارتی خود را تقویت کند تا این مهم بهتر اجرایی شود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی باید از ابزار نظارتی با تمام توان استفاده کند و هیچ‌گونه ملاحظه‌ای نداشته باشد.

نماینده مردم ملایر  در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت هم جدی‌تر به مسائل ورود کند  و برای مبارزه  با فساد،  بی‌عدالتی و رانت در کشور مصمم‌تر از قبل اقدام کرده و این  امر را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار