مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. شهريور 1391 - 4:44   |   کد مطلب: 2392
صدای دانشجو:نتایج آزمون کارشناسی ارشد 91 دانشگاه آزاد از سوی مرکز آزمون این دانشگاه اعلام شد.

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از سوی مرکز آزمون این دانشگاه اعلام شد و داوطلبان ضمن مراجعه به سایت مرکز آزمون این دانشگاه می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود به اینجــا مراجعه کنند.

نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و نام پدر برای مشاهده نتیجه آزمون الزامی است.

در این آزمون 625 هزار و 935 داوطلب شرکت کردند که از این تعداد 80 درصد در جلسه آزمون حاضر بودند و در نهایت 63 هزار و 419 نفر پذیرفته شدند.

اما جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاداسلامی اعلام شده و امسال برای اولین بار امکان انتخاب محل برعهده داوطلب است.

بر اساس ماده 37 ذکر شده در دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، در صورتی که ظرفیت یک رشته / شهر تکمیل نشود از میان داوطلبانی که آن رشته را انتخاب کرده و در واحد دانشگاهی انتخابی خود پذیرفته نشده اند با اولویت نمره کل و به تعداد مورد نیاز گزینش و اسامی آنان همراه با اسامی پذیرفته شدگان قبلی اعلام می شود.

پذیرش اینگونه داوطلبان در صورت عدم ثبت نام و شروع به تحصیل در واحد دانشگاهی (اعلامی از طرف مرکز آزمون) منتفی است.

پیش از این فرهاد دانشجو  رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به مرحله تکمیل ظرفیت در کنکور کارشناسی ارشد اظهار داشت: پیش از این در همه رشته ها و همه گرایش ها، مرکز آزمون در مرحله تکمیل ظرفیت به داوطلب اعلام می کرد که می تواند در کجا ادامه تحصیل دهد اما از امسال انتخابها به داوطلب اعلام می شود و فرد دوباره انتخاب محل را انجام می دهد که این موضوع به بومی گزینی کمک می کند.

کنکور کارشناسی ارشد 91 دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 21، 22 و 23 اردیبهشت ماه با رقابت 622 هزار و 939 داوطلب برگزار شد.

نتایج این آزمون از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.com منتشر شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار