مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. مرداد 1398 - 11:53   |   کد مطلب: 23959
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تنها راه نجات ما دوری از دشمن است، گفت: منطق مذاکره امروز دیگر مسخ شده و ملت می‌دانند هرچه دشمن می‌گوید نسخه شکست دادن ما است و او مذاکره را برای شکست ما می‌خواهد. او از ما تسلیم می‌خواهد نه عزت، مذاکره راهی برای تسلط بیشتر دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از اروم نیوز،  سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در مراسم افتتاحیه 4500پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی آذربایجان غربی که به صورت ویدئو کنفرانس در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی خطه رزمندگی و جان نثاری مردان غیوری است که در دوران انقلاب اسلامی موجب ماندگاری انقلاب اسلامی شدند.

وی افزود: دیروز در بازدید از مرزهای منطقه شاهد تغییرات دلنواز، چشم نواز، حیرت انگیز و باصلابت بودیم که چگونه فرزندان انقلابی این ملت سینه ستبر کوه‌ها را شکافته‌اند و جاده‌ها را عبور داده اند تا راس قله‌های دست نایافتنی برسند. تسخیر و تسلیم قله‌ها توسط نیروهای مومن و رزمندگان اسلام باعث ایجاد امنیت پایدار، استقلال و عمت و امنیت سرزمین و شکوه تمدن محفوظ بماند.

سرلشکر سلامی گفت: من به سهم خودم دست رزمندگان غیور و فداکار که با روحیه امیدبخش ایستاده‌اند و تنها پیامشان این بود که «سلام ما را به رهبر برسانید و بگویید تا آخر ایستاده ایم» را می‌بوسم. ایستادگی در برابر دشمنانی که در تلاش برای نفوذ به درون ملت هستند رمز عزت و عظمت رزمندگان این منطقه است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: اینجا سرزمین تشییع جنازه سیاست قدرت‌های بزرگ و به گورستان سپردن سناریوهای بیگانگانی است که به تخریب نظام امنیت ملی کشور اندیشیده‌اند. آذربایجان غربی مقر شکست آرزوهای ۴۰ ساله دشمنان این مرز و بوم است.

وی اظهار داشت: ما بر اساس ایمان، اسلام و ایران متحد هستیم و هیچ دشمنی در هر مقیاسی قادر به وارد آوردن کوچکترین آسیب بر پیکره این امت واحده نیست. شکوه و بزرگی ما به عبور از مشکلات و نبرد با دشمنان بزرگ و متوقف نشدن در برابر دشمنان است. جهان امروز اعتلای قدرن، فرهنگ و شوکت ملت ایران را ستایش می‌کند

سرلشکر سلامی گفت: همه جهان قدرتمند تصمیم گرفته بود ایران را تجزیه و ملت را تسلیم کند، این سیاست‌ها واقعی بودند اما در مقابل آن‌ها یک حقیقت زنده همانند نام امام کبیر انقلاب(ره) وجود داشت. ملت ایران در پرتو ولایت رهبران بزرگشان با اسلام پیوندی برقرار کرده که بر همان اساس حقیقت زنده ایستادگی پایان ناپذیر شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه هر تهدید دشمن به یک فرصت بزرگ تبدیل شده تا ملت خود را به فرازهای پیشرفت و اقتدار و عزت برساند، گفت: هرچه خواستند ملت را تحت فشار قرار دهند ملت به برکت نور ولایت فرصتی برای قدرتمند شدن ساخت. با وجود تحریم‌ها به پیشرفت‌های عظیم دست یافتیم و نشان دادیم که بدون عبور از مرز تحریم‌ها نمی‌توان به اقتصاد شکوفا رسید.

فرمانده کل سپاه با تأکید براینکه رهبران دشمنان ما فاقد تدبیر هستند و به همین دلیل تمام اندیشه هایشان اشتباه است، ادامه داد: می‌خواستند با تقویت تکفیری‌ها به مقابله با انقلاب اسلامی برخیزند اما همه دیدند که چگونه این اقدام باعث تعالی انقلاب اسلامی و شکست مرتجعان غربی در برابر حزب الله و جبهه مقاومت شد. شکل‌گیری جبهه مقاومت در برابر جبهه کفر نشان داد که چگونه می‌توان با تفکر انقلابی در برابر زر و زور ایستاد. این یک اشتباه بزرگ استراتژیک بود که نشانه بارز آیات قرآن است.

وی گفت: ما آموخته‌ایم که باید تولید کنیم، کشف کنیم و بدون تکیه بر بیگانگان برای خود باشیم. وحدت و پیوند قلب‌هایمان و تقسیم شادی‌هایمان در برابر تحریم‌ها موجب شده تا امروز مهندسان جوان کشور با الهام از نور ایمان در حال اختراع پیچیده ترین سیستم‌ها برای اداره کشپر هستند. خوداتکایی در اغلب عرصه‌ها اتفاق افتاده و برای ادامه حیات به هیچ کشوری وابسته نیستیم. تنها راه نجات ما دوری از دشمن و فاصله از اوست.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: منطق مذاکره امروز دیگر مسخ شده و ملت می‌دانند هرچه دشمن می‌گوید نسخه شکست دادن ما است و او مذاکره را برای شکست ما می‌خواهد. او از ما تسلیم می‌خواهد نه عزت، مذاکره راهی برای تسلط بیشتر دشمن است.

وی با بیان اینکه ملت می‌داند دشمن دروغگو و فریبکار است و بازیابی اعتبارش را در بازگشت ملت از مقاومت می‌داند، گفت: این حقیقت را باید درک کنیم که باید ایستادگی کنیم چراکه قدرت اقتصادی، دفاعی و عزت ما در گرو ایستادگی است. آنچه امروز فرزندان ملت در قرارگاه حمزه(ع) و سپاه شهدا نشان می‌دهند، نمادی از اتحاد ملت و مبارزه با فقر در کنار جستجوی امنیت است.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: ما در کنار تامین امنیت به پیشرفت، عزت، نشاط و آرامش زندگی مردمانمان می‌اندیشیم. ما امنیت را با فرهنگ، عزت و وفاق ملی گره زده‌ایم. امنیت امروز ما در کنار فیزیکی شامل درخشش روح نشاط و شادابی و تجلی روح ایمان در کلام و گفتار و رفتار مردمانمان است.

وی گفت: ما آموختیم که چگونه می‌توان ایستاد و ایمن بود و جهانی شد. آموزه‌ها را تبدیل به عمل می‌کنیم و راه را همچنان ادامه می‌دهیم و پرچم را هرگز بر زمین نمی‌گذاریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار