مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. مرداد 1399 - 23:19   |   کد مطلب: 24087
آمریکایی ها از یک سو درگیر انتخابات 2020 هستند و از سوی دیگر وقتی مطمئن شده اند که انتقام خون سرلشکر شهید قاسم سلیمانی هنوز گرفته نشده است، سعی کردند با ایجاد توطئه ای دیگر منطقه را ناامن کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،ماجرای ایجاد مزاحمت دو جنگنده آمریکایی ها برای هواپیمای مسافربری ماهان که شب گذشته صورت گرفت، ابعاد مختلفی دارد. آمریکایی‌ها که این روزها همه پروتکل‌های حقوقی بین المللی را برای رسیدن به اهداف‌شان زیر پا می گذارند با ایجاد یک اشتباه نظامی و قربانی کردن مردم بی‌گناه به اهداف خود برسند که با هوشیاری کادر پروازی این توطئه خنثی شد.
ایران وسوریه چه در زمان مقابله با تروریسم داعش که با توجه به اعتراف افرادی چون «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه وقت آمریکا توسط کشورهای غربی بوجود آمده بود و چه در دوران پساداعش در منطقه ارتباطات تنگاتنگی با یکدیگر ایجاد کرده اند و اخیرا همکاری های نظامی و دفاعی دو کشور بیشتر شده است و حتی سفرهایی از سوی مقامات ایرانی و سوریه میان دو کشور در این راستا انجام شده است.
 
آمریکایی ها از یک سو درگیر انتخابات 2020 هستند و از سوی دیگر وقتی مطمئن شده اند که انتقام خون سرلشکر شهید قاسم سلیمانی هنوز گرفته نشده است، سعی کردند با ایجاد توطئه ای دیگر منطقه را ناامن کنند. 
 
 
 
جالب اینجاست که پیاده نظام آمریکا در قالب ضدانقلاب و منافقین تروریست که در حال حاضر در فضای مجازی با توجه به دستور العملی که کاخ سفید برای‌شان تعریف کرده است، در این فضا فعالیت ویژه ای دارند، در برابر اقدام ضد بشری نظامیان آمریکا علیه مردم غیرنظامی بازهم سکوت کرده اند. 
 
این درحالی است که ضدانقلاب همواره با ژست حقوق بشر و برای ایجاد انحراف و مسموم سازی افکارعمومی پروژه های مختلفی را علیه کشورمان در این فضا کلید زده است اما در برابر اقدامات ضدحقوق بشری و ایجاد وحشت و کشتار مردم عادی توسط اربابان آمریکایی و صهیونیستی خود مهر سکوت بر لبانش زده و به واقع پوچی ادعاهای حقوق بشری خود را به وضوح نشان داده اند. 
 
در این حادثه با توجه به مزاحمت یکباره جنگنده آمریکایی و اقدام خلبان هواپیمای ایرانی به یکباره هواپیما تکانی شدید خورده تا جایی که باعث وحشت مسافران و خوردن کودکان به سقف هواپیما و مجروح و آسیب دیدن برخی از آنها شده است. 
 
 
آمریکایی ها سابقه حمله به هواپیماهای مسافربری و کشتار مردم بی گناه را در کارنامه کاری خود دارند. در همین رابطه، پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با شناسه IR655  از تهران به مقصد دوبی در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۶۷ (۳ ژوئیه ۱۹۸۸ میلادی) پس از توقف بین راهی در بندرعباس به سمت دوبی در حرکت بود که با شلیک دو موشک استاندارد از ناو یواس‌اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در ارتفاع ۱۲ هزار پایی بر فراز خلیج فارس سرنگون شد و تمامی ۲۹۰ سرنشین آن که شامل ۴۶ مسافر غیر ایرانی و ۶۶ کودک (زیر ۱۳ سال) بودند، کشته شدند.
 
اقدام مجدد آمریکایی ها در ایجاد مزاحمت برای یک پرواز مسافربری نشان می دهد که کاخ سفید هنوز خوی ضدانسانی خود را حفظ کرده و برای رسیدن به اهداف شوم خود با جان انسان‌ها حتی کودکان هم بازی می کند.
 
انتهای پیام/
 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار