مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. مرداد 1399 - 13:18   |   کد مطلب: 24107
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان همدان در دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: بیش از ۱۰ راس گوسفند نیز قربانی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،علی بقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در همدان با بزرگداشت دهه امامت و ولایت از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و معنوی توسط سپاه ناحیه خبر داد و اظهار کرد: توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی بین آسیب‌دیدگان کرونا و توزیع چندین هزار غذای گرم برای اطعام و افطاری در روز عید غدیر از جمله این برنامه‌هاست.

وی از تامین جهیزیه برای زوج‌های نیازمند در این ایام خبر داد و با بیان اینکه برپایی ایستگاه های صلواتی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر و توزیع بسته‌های فرهنگی و بهداشتی از دیگر برنامه‌هاست گفت: برگزاری مسابقه غدیر از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اجرای گروه‌های سرود در سطح شهر افزود: برگزاری مسابقات «حفظ حدیث» و مسابقاتی با محوریت «خطبه غدیر» نیز در ایام در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری مسابقه از جشن‌های خانگی به مناسبت عید غدیر، برگزاری مسابقه از نورافشانی‌های شب عید غدیر توسط خانواد‌ه‌ها و نورافشانی در شب و شام عید غدیر و تقدیر از حافظان سلامت خبر داد.

بقایی در پایان سخنانش با اشاره به نصب پرچم غدیر بر سردرب بخشی از منازل و مغازه‌ها در سطح شهر گفت: ذبح بیش از ۱۰ راس گوسفند به منظور توزیع بین نیازمندان و تقدیر از حافظان سلامت از دیگر برنامه‌هاست.

منبع:فارس

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار